vrijdag, september 14, 2007

Het circus is in de stad!





















Nakkers keiharde onderhandelingen voor een circuskaartje:

Nakker: “Hoeveel kost een kaartje?”
Ticketman: “20 euro”
Nakker: “Ja, maar ik hoorde dat je 50% korting kon krijgen”
Ticketman: “Klopt. Die kortingsbonnen liggen bij de supermarkt”
Nakker: “Welke supermarkt?”
Ticketman: “Weet ik niet, maar je kunt ook naar onze website gaan”
Nakker: “De website?”
Ticketman: “Ja, daar vind je een kortingsbon en die kan je uitprinten”
Nakker: “Hmm”
Ticketman: “Je kan me ook het nummer van je mobieltje geven. Dan essemmessen we de korting naar je toe. Moet je wel even aan me laten zien dan”
Nakker: “Maar ik heb mijn mobieltje niet bij me”
Ticketman: “…”
Nakker: “Kan ik die korting dan niet gewoon krijgen, zonder kortingsbon of essemmesje?”
Ticketman: ”….”
Ticketman: “Okay. Maar alleen voor deze keer dan”

Labels: , ,

4 Comments:

  • Ze zijn van de zomer bij ons geweest. Ik ben niet naar binnen geweest. Wel foto's gemaakt, vandaar. De herkenning. Ze lieten die kamelen gewoon los lopen in het park. De kinderen vonden dat prachtig.

    By Anonymous Anoniem, at 15 september, 2007  

  • hahaha, mooie onderhandelingstactiek!

    By Anonymous Anoniem, at 16 september, 2007  

  • De aanhouder wint...

    By Blogger Pino-2008, at 16 september, 2007  

  • Goede clown !! www.circusalthoff.nl

    By Anonymous Anoniem, at 17 september, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader