zaterdag, oktober 13, 2007

Robin

Dr.Phil is niet wijs, of zijn vrouw Robin is niet wijs. Ik ben er nog niet over uit. Waarschijnlijk zijn ze allebei van de pot gerukt. Welke zelfbewuste, moderne vrouw wil er namelijk elke dag bij haar man op z’n werk zitten? Robin waarschijnlijk wel. Met haar immer verbaasde uitdrukking op haar gezicht (facelift?) zit ze bij de dokter in het publiek, lacht om z’n grapjes en geeft antwoord als Phil haar even bij het gesprek betrekt. Meestal gaat dat dan over de situatie bij dr.Phil thuis en hoe fantastisch het er daar aan toe gaat.
K. vraagt, tijdens het kijken van de show, of ik dat ook wat zou vinden. Als ze elke dag met me mee zou gaan naar mijn werk. Ik heb nog wel een stoel staan, naast mijn bureau, waar ik altijd mijn tas op zet. Daar kan zij dan gaan zitten. Net als dr.Phil hebben we dan een geheime pinky-groet en ook lacht ze dan net als Robin consequent om mijn grapjes. Wel op een erg schattige manier natuurlijk, want mijn collega’s moeten wel een beetje in de smiezen krijgen dat onze relatie bijna op het hoogste niveau van perfectie zit.
Het zal wel iets te maken hebben met de Family First values die dr. Phil zijn publiek wil bijbrengen, maar als ik Robin was ging ik zelf wat doen. Iets anders in ieder geval dan het verlengstuk te zijn van haar man. Ga desnoods shoppen of zo. Geld zat toch?

Labels:

2 Comments:

  • Haha, ik kijk er ook elke keer weer met verbazing naar. Hoe hij haar dan aan het eind ophaalt, alsof ze geen eigen bezigheden heeft. Het is een beetje conservatief allemaal, maar dat is dr. Phil natuurlijk ook gewoon (toch leer ik soms wel dingen van hem ;-)).

    By Anonymous Anoniem, at 13 oktober, 2007  

  • Als het nu alleen zijn vrouw was die hij zo betrekt......maar hij doet het ook met zijn ene zoon. Die bruiloft wordt volledig uitgezonden in zijn programma.
    Wordt altijd een beetje iebelig van Dr. Phil en die weke Robin. Brrrrrrr.

    By Anonymous Anoniem, at 13 oktober, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader