zondag, september 23, 2007

Fietsroutes deel 4: De Mastenbroeker route.




"We gaan vandaag niet fietsen hoor", zei K. vanochtend. Plannen om te gaan fitnessen strandden de laatste dagen vanwege de stress van het huizen kopen en de hypotheek regelen steevast in een vermoeid "Ik heb nou geen zin hoor". De eerste impuls in hectische tijden was toch: liggen, rusten en het hoofd weer even leegmaken door dingen te doen die absoluut geen hersenactiviteit vergden.
Twintig minuten later kwam K. hier tot mijn verrassing toch weer op terug. "Rondje Zwolle doen?", vroeg ze en keek me verwachtingsvol aan. Ik begreep de plotselinge ommezwaai niet helemaal. Waarschijnlijk wist ze dat het Rondje Zwolle langs ons nieuwe huis liep. Elke kans om onze nieuwe aanschaf weer even te bekijken leek ze met beide handen aan te grijpen. Maar twee keer dezelfde route vond ik toch wat saai. De Mastenbroeker route dan maar? Met enige tegenzin zette ik mijn luie lichaam in beweging en kwam krap drie uur later weer verkwikt en verfrist terug. Af en toe moet je even door de zure appel heen bijten.

Labels:

2 Comments:

  • Mooie foto's weer! Het was er vandaag heerlijk weer voor om een stukje te fietsen.

    By Anonymous Anoniem, at 23 september, 2007  

  • Nou, inderdaad...een heerlijke dag om te fietsen! (Ook om op je luie gat te zitten, hoor...ik geloof niet dat ik meéér dan dat heb gedaan, gisteren ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 24 september, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader