zondag, februari 11, 2007

Van Hunt

Ooit had ik het rubriekje “van die liedjes”. “Elke week een nieuw liedje”, beloofde ik. Een belofte die ik net een paar maanden volhield. Daarna raakte het wat in de versukkeling.
Zelfs “Elke máánd een nieuw liedje” haalde ik niet meer. Daarom heb ik deze loze belofte maar even uit de rechterbalk verwijderd.
Toch heb ik nog steeds de drang om andere mensen lastig te vallen met mijn smaak. Zo heb ik een paar weken geleden Van Hunt ontdekt. Een artiest die hele leuke funky liedjes maakt. “Hoe krijg ik dit door de strot van de bezoekers van dit log?”, vroeg ik me vanavond dus af.
Nu had ik in het verleden, op het log van She (die er overigens mee gaat stoppen) een keer zo’n leuk klein balkje gezien,waar je op kon klikken voor een liedje. Later zag ik ze ook op andere logs.
Zo’n balkje leek me perfect. Het zag er klein en bescheiden uit, maar voordat je het weet zat je er toch op te klikken. Perfect dus om onoplettende lezers bloot te stellen aan de funk en jazz die er in huize Vandiedingen klinkt.
Dus, uh, zie je dit leuke kleine balkje hieronder? Vooral niet op klikken.


5 Comments:

  • Hèhè...daar ben je weer. Ik wilde je laatst al een felle mail gaan sturen, met daarin het verzoek om me toch weer eens wat nieuws door de strot te duwen, want zelf heb ik -uiteraard- geen verstand van muziek; daar heb je me inmiddels wel van overtuigd. (Hoewel ik er geen vreselijk liedje minder om draai, bytheway...want gelukkig maak ik dat altijd nog zelf uit)

    Naast de wansmaak die ik gewoonlijk beleid, ben ik evenewel dus toch te verblijden met 'goede muziek'. Wonderlijk, wonderlijk...

    By Anonymous Anoniem, at 12 februari, 2007  

  • Ary for (Minister-)President!
    Vanwege dat leuke bescheiden balkje waar fijne muziek uit komt, en voor de spaarlampencampagne.

    By Anonymous Anoniem, at 12 februari, 2007  

  • @ Bee: Elvis has left the building na jouw comment. Uit schaamte dan. Als ik ooit gezegd heb dat je geen smaak heb, neem ik dat bij deze terug. 500000 Elvis fans cant be wrong natuurlijk. ;-)

    By Blogger ary, at 12 februari, 2007  

  • Dank en respect voor deze publiekelijke knieval, chapeau ;-)

    (En oprechte dank voor de muzikale suggesties van jouw zijde, hoor...zeker!)

    By Anonymous Anoniem, at 12 februari, 2007  

  • Best leuk zo'n balkje, ik mag graag vrijblijvend luisteren. Maar of je de funk door mijn strot gaat krijgen, weet ik nog niet.

    By Blogger jack of hearts, at 12 februari, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader