maandag, februari 12, 2007

Tronie

Op de site site van Zweefmakreel vond ik dit alleraardigste programmaatje waarmee je alvast je eigen compositietekening kan maken. Altijd handig voor als ik nog een keer een bank ga beroven, bedacht ik me. Dan kan ik er meteen wat exemplaren van uitdelen aan het aanwezige publiek en zet er op verzoek ook nog eens mijn handtekening op. Scheelt de hardwerkende Takietaaks van deze samenleving weer wat werk en zorgt er verder voor dat die arme bankbediendes na de toch wat vervelende ervaring misschien wat minder slachtofferhulp nodig hebben.
Bedankt Flashface!En nu jij!

Labels:

8 Comments:

  • Ook en manier om te vragen hoe je lezers eruitzien ;-) Maar geen enkele combinatie is tot nu toe bevredigend geweest moet ik zeggen... zie ik er dan zo raar uit? :D

    By Anonymous Anoniem, at 12 februari, 2007  

  • Nou Ary, ik kan maar geen juist compositie creëren van mijzelf. Wellicht omdat ik -buiten weblogger- geen zin heb om in een hokje geplaatst te worden...

    Ik vind de toepassing van de 'link' wél erg vindingrijk.

    By Blogger Pino-2008, at 13 februari, 2007  

  • Dat idd reuze handig...

    By Anonymous Anoniem, at 13 februari, 2007  

  • Je lijkt helemaal niet...of was dat expres ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 13 februari, 2007  

  • Nou Ary, ik herken je er wel in hoor. Als ik deze nu tegenkom bij opsporing gezocht, dan bel ik direct! Je hangt niet voor niets als WANTED aan de muur nu.. kun je fijn heel de dag tegen je eigen look-a-like gezicht aankijken..

    By Anonymous Anoniem, at 13 februari, 2007  

  • @ Bee: Tja, moeilijk hoor. Ik dacht dat ik er zo uit zag. Probeer jij dan eens. Valt niet mee om het uit je hoofd te doen. Daarbij kijk ik natuurlijk ook niet de hele dag tegen mijn eigen gezicht aan.

    By Blogger ary, at 13 februari, 2007  

  • Ik geloof ook niet dat het mij zou lukken...maar wie weet, geef ik het eens een kans ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 14 februari, 2007  

  • cool! .. ga maar even een poging wagen..

    By Blogger justathought, at 18 februari, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader