maandag, juli 10, 2006

"Je zuster is een hoer!"

Je broer werkt in een bar! Als..uh..bordenwasser!Op Nu.nl las ik dat volgens Braziliaanse liplezers (geen idee hoe betrouwbaar die zijn) Matterazi in de zinderende WK finale (let op: ironie modus) tegen Zinedine Zidane had geroepen dat zijn zus een hoer was. Waarop Zinedine naar hem toeliep en hem een enigszins mislukte kopstoot gaf (mislukt, want kopstoot moet tegen kop en niet tegen borst).
Nu begrijp ik eigenlijk niet zo goed waar hij zich zo druk over maakte. Als iemand mij zou toeroepen dat een van mijn zussen lid is van het gilde van de dames van plezier, zou ik hem waarschijnlijk iets terugroepen van: “Nee hoor, mijn zus is bibliothecaresse” of “Je vergist je, ze is activiteitenbegeleidster”. In het ergste geval zou ik hem na de wedstrijd nog even opwachten en kennis laten maken met m’n zus (die hem vervolgens met haar dikste boek op z’n hoofd zou slaan).
Maar Zinedine gaat helemaal over de rooie en verpest zijn eigen afscheid en waarom? Ik weet het niet. Misschien ben ik afgestompt, of zit zijn zus echt in de prostitutie en heeft ie het er al lange tijd erg moeilijk mee. In dat laatste geval mag hij van mijn zijn Gouden Bal houden.

4 Comments:

  • Een beetje domme actie is het wel. Het is als iemand die vlak voor z'n pensioen nog even van de baas steelt en ontslag krijgt.

    By Anonymous Anoniem, at 10 juli, 2006  

  • Iedereen kan ervan vinden wat hij wil, maar die vervelende Italiaan zal écht wel iets gezegd hebben wat voor Zidane kwetsend genoeg was om een mislukte kopstoot te geven. Hoewel ik het leuker had gevonden als hij een échte kopstoot had gegeven en de Italiaan al bloedend en huilend van het veld af gedragen zou worden, de overige spelers in een massale vechtpartij waren geraakt en dit alles de dood en doodsaaie WK Finale een beetje 'Schwung' had gegeven...

    By Blogger Pino-2008, at 10 juli, 2006  

  • En Zizou is een boef; hij had die gouden bal natuurlijk nooit mogen winnen.

    By Anonymous Anoniem, at 10 juli, 2006  

  • Een hele domme actie, maar ook wel mooi vind ik. Ik houd van emotie in de sport. Hij gaat over een paar dagen bekend maken wat er gezegd is, stond in datzelfde stukje, dus ik ben erg benieuwd!

    By Anonymous Anoniem, at 11 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader