vrijdag, mei 26, 2006

Project Billy (slot)



Met het inrichten van de kast en het naar boven sjouwen van de nieuwe "loveseat" is project Billy eindelijk voltooid. Het naar boven duwen van die stoel (ik stond bovenaan aan het kreng te trekken)leek op een gegeven moment wel erg veel op een zware bevalling. Ik stond "push,push!" te schreeuwen en K. antwoordde met een pijnlijke schreeuw: aarrrrgghhh!!
Maar uiteindelijk genieten we nu erg van ons kindje: de nieuwe chill out room.
Klik op het plaatje voor een kleine rondleiding (misschien moet je een tweede keer op het plaatje klikken om het filmpje te starten. Dat was in ieder geval mijn ervaring)

13 Comments:

  • Hij is geweldig. Ik wil ook zo'n kamer!

    By Anonymous Anoniem, at 26 mei, 2006  

  • Zo dan, dat is een omvangrijke Billy. Daar zijn wat ritjes naar Ikea aan vooraf gegaan! ;-)

    Hoe plaats je zo'n filmpje op je site eigenlijk?

    By Anonymous Anoniem, at 27 mei, 2006  

  • @michel: www.youtube.com/
    Maak een profiel aan, upload je filmpje en je krijgt vanzelf een stukje HTML om je filmpje op je site te zetten. Handig hoor!

    By Blogger ary, at 27 mei, 2006  

  • Ziet er puik uit Ary en je hebt het zelfs in één keer afgemaakt.
    Geweldig.

    Veel lees en luisterplezier!!

    By Anonymous Anoniem, at 27 mei, 2006  

  • Zo wat een boeken en cd's zeg. Heb je nog wel tijd voor leuke dingen ?

    By Blogger Pino-2008, at 27 mei, 2006  

  • Nou, 't ziet er gelikt uit. Lekker overzichtelijk. Nee, dan bij mij... chaos.

    By Anonymous Anoniem, at 27 mei, 2006  

  • whoei, dat ziet er gaaf uit...ik zou wel zo'n bieb willen met een trapje erbij :-)

    By Blogger Paola, at 27 mei, 2006  

  • Vet man, wordt tijd dat ik het project eens in levende lijve ga aanschouwen. Eh, ja ik in levende lijve uiteraard, niet Billy. Moet(en)je (jullie)nog wel CD's voor je verjaardag of is Billy verzadigd?

    By Anonymous Anoniem, at 27 mei, 2006  

  • Zeker niet slecht! Good work!

    By Anonymous Anoniem, at 27 mei, 2006  

  • Wow, wat heerlijk!! Inderdaad: bloed zweet en tranen, maar argh, wat zou ik graag zo'n kamer willen hebben :)

    By Anonymous Anoniem, at 28 mei, 2006  

  • Schôn! ('mooi' op z'n Tilburgs)
    Ik wacht met spanning op je on-line uitleenservice (en/of verhuur van de chilloutroom).

    By Anonymous Anoniem, at 29 mei, 2006  

  • WOW!
    Goed werk!

    By Anonymous Anoniem, at 29 mei, 2006  

  • gelukkig hoor ik ook spinvis. zoiinggggggg......

    By Anonymous Anoniem, at 30 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader