zondag, mei 14, 2006

Project Billy

Okay schommel, je zit lekker, maar je bent natuurlijk geen BillySommige mensen hebben hun vakantiegeld al binnen. K. en ik moeten nog een krappe twee weken wachten, maar dan zal ook onze bankrekening gespekt worden.
Mijn geld heb ik inmiddels al uitgegeven. Tenminste, in mijn bovenkamer en voor de bovenkamer. Daar wil ik namelijk een Billy hebben en die ga ik hoogstwaarschijnlijk aan het eind van deze week aanschaffen. Met behulp van deze fameuze Ikea boekenkast kan ik nu eindelijk eens orde aanbrengen in onze uitgebreide boeken en cd-verzameling en de extra slaapkamer zal zo worden omgetoverd in een knusse bibliotheek. De afgelopen weken ben ik dus al druk aan het schiften geweest. Overtollige boeken, cd’s en dvd’s (lees: miskopen) heb ik opgeslagen in dozen en naar de schuur gebracht. Klaar voor een Snuffelmarkt. De rest wacht vol ongeduld op de komst van Billy.
Billy zal wel eerst in elkaar gezet moeten worden. Dat schijnt voor veel mensen nogal een ingewikkelde klus te zijn. Daarom ben ik gisteren alvast maar aan het oefenen geslagen met een stuk tuinmeubilair. K.’s lang gekoesterde wens (een tuinschommelbankje) kwam gisteren eindelijk in vervulling.
Nu Billy nog!

Voor meer foto's: Zie Flickr!

10 Comments:

  • Wij zijn Billy-experts. De hele bovenetage staat vol. Helaas staan de Billy's ook vol en moeten er weer twee bij. Maar Ikea wil nog altijd niet dat wij online bestellen. Neeeeeeee, je moet naar die winkel om met allerlei rotzooi thuis te komen.
    Dat is wel jammer.

    By Anonymous Anoniem, at 14 mei, 2006  

  • Dat tuinbankje ziet er aanlokkelijk uit. Helaas gaat mijn vakantiegeld op aan Cogas (stomme lui), tuintegelaar, nieuwe vloer op zolder, zolder schilderen en huiskamer schilderen.

    By Anonymous Anoniem, at 14 mei, 2006  

  • Zo'n schommelstoel staat wel gaaf op een echte veranda. Wees maar blij dat je die er niet bij moest maken !

    By Blogger Pino-2008, at 14 mei, 2006  

  • En die bank voor de woonkamer? Zit daar al schot in?

    By Anonymous Anoniem, at 14 mei, 2006  

  • @ Takietaak: Ben daar inderdaad erg blij om. K.is helemaal weg van veranda's, maar die mag ze dan mooi zelf bouwen.
    @Wiro: Bank staat nog steeds op verlanglijstje, maar ben bang dat die over de vakantie wordt heen getild.

    By Blogger ary, at 14 mei, 2006  

  • Geen kasten meer voor mij. Alle muziek is omgezet naar mp3 en staat op de harde schijf.

    By Anonymous Anoniem, at 14 mei, 2006  

  • Na die tuinbank wordt Billy vast een makkie. Wat een genoegen straks, die bibliotheek!

    By Anonymous Anoniem, at 15 mei, 2006  

  • Ik kan een Billy aanbevelen.

    By Anonymous Anoniem, at 15 mei, 2006  

  • Wauw een schommelbankje!

    By Anonymous Anoniem, at 15 mei, 2006  

  • Oh die vind ik zo leuk!
    Alleen jammer dat ik er direct spuugziek op word, dat dempt de neiging tot aanschaf wel een beetje

    (hier ging het vakantiegeld direct in een huisverbouwing die niet leuk maar wel nuttig is... bleeee)

    By Blogger Zeppo, at 23 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader