vrijdag, april 28, 2006

Devaluatie

Steek dat lintje nu maar in een plaats waar de zon nooit schijntEen paar jaar geleden kreeg mijn vader een lintje uitgereikt. Ridder in de orde van de oranje Nederlandse Nassau leeuw of zoiets.
Destijds was ik best trots; mijn vader een lintje. Maar ik hoor net op de radio dat Ernst en Bobbie er nu ook eentje hebben gehad. Waar gaat dat naar toe? Volgend jaar krijgen de Smurfen er zeker ook eentje.
Als ik mijn vader was zou ik het lintje nu linea recta weer terug brengen. Dat zal ze leren!

9 Comments:

  • Net zoals al die Britse oorlogsveteranen die hun MBE-medaille terugstuurden toen The Beatles er ook elk een kregen. John Lennon stuurde de zijne later overigens ook terug: omdat hij tegen de Britse bijdrage aan de oorlog in Vietnam was en omdat zijn nieuwste single het niet zo goed deed in de charts.

    By Anonymous Anoniem, at 28 april, 2006  

  • Lintjes...in deze Bobby en Ernst-vorm: ugh!

    By Anonymous Anoniem, at 28 april, 2006  

  • Beetje meer respect voor deze kindervrienden ! Het is harstikke leuk voor de kids wat ze doen.

    Ik vind die hele lintjesgedoe trouwens grote boelshit. Je stelt meer mensen teleur dan dat je er een plezier mee doet. Puur op willekeur worden ze uitgerijkt. Stel dat ik nu handtekeningen ga verzamelen dan kan ik mijn schizofrene ex buurman laten onderscheiden. Al vind ik het best dat hij er een verdiend. Hij heeft het supermoeilijk met zichzelf.. Maar ja die horen in een gekkenhuis en niet in de lintjesparade. Weg met die Onzin..

    By Anonymous Anoniem, at 28 april, 2006  

  • @Nakker: Kan best begrijpen waarom ze jouw schizofrene buurman geen lintje willen geven. Die wil er natuurlijk meteen twee.

    By Blogger ary, at 28 april, 2006  

  • Ernst & Bobby krijgen er ook twee...

    By Blogger Pino-2008, at 28 april, 2006  

  • En wij krijgen weer niets.....

    By Anonymous Anoniem, at 28 april, 2006  

  • Zelfs Sandra R. kreeg er eentje las ik, Dat is we lerg veel eer voor iemand die alleen maar duimen kan draaien.

    By Anonymous Anoniem, at 28 april, 2006  

  • MIjn moeder heeft er ook een.
    Het schijnt dat je die dingen weer in moet leveren als je dood bent.
    Laten leveren in dit geval denk ik dan.
    Wat als je dat niet doet? Of als je hem kwijt bent ofzo?
    Zouden ze hem komen halen?

    Evelyn

    By Anonymous Anoniem, at 30 april, 2006  

  • Inleveren? Wat een cheapo's zeg! Doen we dus mooi niet.

    By Blogger ary, at 30 april, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader