dinsdag, april 25, 2006

Dagboekje

excuses voor de onsmakelijke borstmat foto7:55 Opgestaan

8:10 Niet gedouched. Mag niet wegens hartkastje (inplaats daarvan heel veel deo gebruikt)

8:15 Naar het toilet (10 minuten geworsteld met mijn broek, die ik wegens ingewikkelde bedrading niet omlaag krijg)

8:30 Bakje zeer verantwoorde Optimel met Cruesli naar binnen gewerkt.

8:35 K. geholpen met inpakken. Ze vertrekt voor 4 dagen naar Griekenland, vanwege een zakenreis.

8:37 Me af lopen vragen waarom ik geen baan heb waarin ik een paar keer per jaar naar een exotische locatie word gestuurd

8:38 Me gerealiseerd dat ik daar waarschijnlijk toch niet blij mee zou zijn geweest, aangezien ik nog steeds niet durf te vliegen.

8:40 K. zenuwachtig gemaakt door te zeggen dat ze nog maar een kwartier heeft om haar laatste spullen in te pakken.

8:55 In de auto gestapt om K. naar het station te brengen. Me mentaal voorbereid op de file waar ik straks waarschijnlijk een kwartier in sta.

9:10 Veel te vroeg op het station, vanwege het ontbreken van de file.

9:15 K. tevergeefs laten zien hoe je een treinkaartje uit een automaat haalt (ze let niet op en kijkt nerveus naar de ongeduldige man die achter ons staat)

9:20 Een half uur voor lul op het perron gelopen. Iedereen heeft een hippe MP3 speler om z’n nek hangen en ik lijk de enige met een jaren 80 blokkendoos walkman. Even overwogen of ik zal laten omroepen dat die man in dat blauwe shirt een hartkastje draagt.

9:50 K. uitgezwaaid. Voel weer die steen op mijn maag die er altijd is bij het afscheid nemen.

9:51 Vraag me af of deze emotie straks te zien valt op de resultaten van het hartkastje.

13 Comments:

  • Zat je met een laptop op het perron? Het verhaaltje verscheen nog voordat je K. had uitgezwaaid... ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 25 april, 2006  

  • Stukje is geschreven in wintertijd ;-)

    By Blogger ary, at 25 april, 2006  

  • En geen espresso gedronken. Goed zo!

    By Anonymous Anoniem, at 25 april, 2006  

  • Ik heb eigenlijk een beetje met je te doen. Zucht... En ik had het wel degelijk om laten roepen :)

    By Anonymous Anoniem, at 25 april, 2006  

  • "8:40 K. zenuwachtig gemaakt door..."

    Als een soort van bezwering? "Als haar hartje wat gaat stuiteren, het mijne niet"?
    Wat een geluk trouwens dat je op die zwarte dag niet uitverkoren was voor het dragen van het kastje; het ding was vast en zeker op tilt geslagen.

    Sterkte!
    (hoeveel minuten nog?)

    By Anonymous Anoniem, at 25 april, 2006  

  • Pff, over anderhalf uur kan dat kl*teding af. Gelukkig.

    By Blogger ary, at 25 april, 2006  

  • http://www.google.nl/search?hl=nl&q=holterrecorder&btnG=Google+zoeken&meta=

    By Anonymous Anoniem, at 25 april, 2006  

  • Als die tweede ontsluiting er is kun je nog sneller op het station zijn ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 25 april, 2006  

  • Waat ? Meet dat kastje om je nek dan niet je eq ?

    By Blogger Pino-2008, at 25 april, 2006  

  • @ Roelof: jij hebt die gemeenteplannen wat beter gelezen dan ik. Geen idee waar die tweede ontsluiting komt, maar het zal nog wel even een zware bevalling worden denk ik voordat ze daarmee klaar zijn ;-)

    By Blogger ary, at 25 april, 2006  

  • Pfoe, ben blij voor je dat het niet meer dan 24 uur hoeft te zijn.
    Dan was er in navolging van die schoolklas in Engeland, bij jullie op kantoor vast ook een Axe-verbod gekomen!

    By Anonymous Anoniem, at 26 april, 2006  

  • edwinik begrijp dat we een beetje moeten opschieten met onze afspraak...
    Edwin

    By Anonymous Anoniem, at 26 april, 2006  

  • Ja, wanneer kom je eens met een datum joh! ;-)

    By Blogger ary, at 26 april, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader