maandag, april 17, 2006

Koeien toegetakeld

kijk uit naar iemand met een zaag en een koeiekop onder z'n andere armTerwijl ik nog steeds niet alle kunstkoeien op foto heb verzameld, lees ik dit stukje in de Stentor.
Bij deze pleit ik voor een publieke terechtstelling als ze de daders vinden. Iets met een schandpaal of zo, waar we de eieren die we nog over hebben van Pasen naar toe kunnen gooien.
Blijf met je poten van onze publieke kunst af!
In Buenos Aires hebben ze ook een kunstkoe expositie en daar hebben ze in ieder geval het respect om ze gewoon te laten staan (volgens een reactie op het artikel in de Stentor)

4 Comments:

  • Die ark in de gracht is ook best aardig.

    By Anonymous Anoniem, at 17 april, 2006  

  • Ik snap er niets van, dat soe je toch niet. Vrolijken ze de boel een beetje op maak 'je' het stuk!

    By Anonymous Anoniem, at 17 april, 2006  

  • Stom ja. Hier in mijn woonplaats staan ook al jaren kunstkoeien... die werden in de eerste weken de sloot in gegooid. En waarom?

    By Anonymous Anoniem, at 17 april, 2006  

  • Misschien dacht iemand dat-ie van chocolade was?

    By Anonymous Anoniem, at 18 april, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader