zondag, april 09, 2006

Amandelen

knippen of pellen?Op de verjaardag van A. ging de conversatie afgelopen middag achtereenvolgens over de stroomuitval in Haaksbergen, A’s behaalde diploma, het weer, de camping en het knippen of pellen van Amandelen bij kinderen. Het gesprek viel even stil toen L. (dochtertje van C., de vriend van A) de bijzonder intelligente “Daar-vraag-je-me-wat-vraag” stelde: “Maar waar zijn je amandelen eigenlijk voor?”
Ik heb een excuus voor mijn onwetendheid, bij mij zijn ze op mijn vijfde hardhandig verwijderd.

3 Comments:

  • Amandelschaafsel is heerlijk op de boterkoek. Maar da's vast iets anders... ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 10 april, 2006  

  • Je eerst traumatische ervaring. Daar zijn ze voor.

    By Anonymous Anoniem, at 10 april, 2006  

  • Ze zijn gewoon lekker! Toen mijn nichtje noodgedwongen haar amandelen in het ziekenhuis moest achterlaten, heb ik als troost een bakkie ongezouten amandelen bij de notenbar voor haar gekocht. Zo ben ik...

    By Anonymous Anoniem, at 10 april, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader