zaterdag, april 29, 2006

Weer thuis

en nog steeds geen lintje...Op verzoek hier even een foto van de vlag die ik vanochtend nog even uithing omdat K. gisteren thuis was gekomen.


als je goed kijkt zie je dat de bloemensorteerders van Albert Heijn hun werk niet goed gedaan hebben. Wat doet dat kleine oranje tulpje tussen al die rode?Om het "there's no place like home" gevoel nog even extra te benadrukken had ik nog even wat tulpjes gehaald. Meteen weer wat extra punten gescoord natuurlijk.


Meteen maar even een afspraak met de tandarts plannen Een normaal mens vraagt zijn vrouw om een t-shirt mee te nemen als ze op zakenreis is geweest. Maar gelukkig kent K. mijn obsessie voor vreemd snoep, dus had ze de kiosk voor haar hotel even geplunderd. Ziet er wel interessant uit he, Grieks snoep? Die smalle roze candybar met aardbeienvulling heb ik inmiddels al achter de kiezen.

2 Comments:

  • Jij doet er ook alles aan om je lezers tevreden te houden he ? Leuk van die vlag, bloemen en snoepgoed...

    By Blogger Pino-2008, at 29 april, 2006  

  • Wat leuk dat snoep!!! Ik ben van de groentezaadjes...

    By Anonymous Anoniem, at 30 april, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader