woensdag, januari 25, 2006

Ik ben 'm

tikkie!Ik werd ge-tagd met een stokje (zie reactie just-a-thought, bij het vorige stukje) en voelde me, ondanks het feit dat ik nu toch bijna een jaar met dit weblog bezig ben, nogal groen in het land der bloggers. Want; wat is een “tag” en waarom praat men over een “stokje”?
Nu ik doorheb dat het allemaal om een lijstje draait raak ik warempel enthousiast, want wie houdt er nou niet van lijstjes.
Dus daarom hier mijn antwoorden op een paar prangende vragen.

Vier favoriete films

- Toto le Heros
- Amelie
- Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring
- American Beauty

Vier mensen waar je best naast zou willen wonen:

- Theo Maassen
- Maria Goos
- Prins Willem Alexander (wegens grootte van het huis van z’n buren)
- Ieder willekeurig persoon zonder kinderen. (wegens rust in de tuin in de zomer)

Vier baantjes die je in je leven hebt gehad:

- Karrenvuller bij de Wagons Lits (later: Railtender)
- Krattenopgooier op de afdeling emballage bij de Ahold
- Planner buitendienst cq faktuurbehandelaar
- Stellagebouwer bij Scania

Vier plaatsen waar je op vakantie ging:

- Lissabon
- Athene
- Dat ene plaatsje onder La Spezia (Italie), waar je vanaf de rotsen in kristalhelder water kon duiken
- Parijs (meerdere malen)

Vier concerten die indruk maakten:

- Asian Dub Foundation (Drum Rhythm Festival)
- David Sanborn (North Sea Jazz Festival 2x)
- Groove Collective (als voorprogramma van Incognito)
- Junky XL (in Hedon Zwolle, toen Rudeboy nog deel uitmaakte van de band)

Vier websites die je dagelijks bezoekt:

- Beetextproductions
- www.nu.nl
- diverse andere weblogs
- www.prijzentrein.nl

Vier dingen die je graag eet:

- Platgeslagen en opgerolde kipfilet met een vulling van pesto en feta kaas
- Pindasoep
- Burrito’s
- Zuurkoolschotel met kerrie, ananas en rozijntjes

Vier plaatsen waar je liever bent dan nu:

- Geen. Ben nu namelijk lekker thuis in mijn eigen coccoon, the best place to be.

Vier loggers die deze vragen ook maar eens moeten beantwoorden:

- Takietaak
- BW14
- Woordenaar
- Stroomopwaarts

9 Comments:

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader