zaterdag, januari 14, 2006

Komt Tricky spelen?

Nee, Tricky moet vandaag voor straf op haar kamer blijvenElke kattenbezitter met een weblog moet af en toe een foto van zijn huisdier kwijt.
Dat is mijn excuus voor deze bijdrage. Alleen is het deze keer geen foto van Tricky, onze kat, maar van een van haar kattenvriendjes. Het is alsof hij vraagt of hij binnen mag komen spelen.

K., op dat moment ziek thuis, kon de verleiding om de kat aan te halen, snoepjes te geven of zelf binnen te laten, naar haar zeggen nog maar net weerstaan.

4 Comments:

  • Zo staan ze hier ook regelmatig voor de ramen naar binnen te koekeloeren. :-)

    By Anonymous Anoniem, at 14 januari, 2006  

  • @Pike: Ik dacht eventjes, toen ik je reactie in mijn mailbox zag, dat je de Mormonen bedoelde.

    By Blogger ary, at 14 januari, 2006  

  • Nee!!! De enige die hier dan nog wel eens staat te kijken, is de ouderling van de vrijgemaakt gereformeerde kerk die nog steeds probeert me te bekeren (overigens zonder al te veel resultaat).

    By Anonymous Anoniem, at 15 januari, 2006  

  • dat is toch knap, dat lukt mij gezond al amper (alleen de gedachte dat onze witte de gast er dan direct uit mept weerhoudt mij ervan...)

    By Blogger Zeppo, at 17 januari, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader