vrijdag, januari 06, 2006

Beet

Frosty's wangetjes gloeien rood op als je in z'n rechterhand knijptIn het verleden zijn er in dit huishouden al diverse gratis goederen binnengehaald door middel van elektronisch vissen. Je gooit je hengel uit op een van de prijsvragen sites en je wacht rustig af of er wat door de brievenbus op de deurmat valt.
Dit bijzondere tijdverdrijf heeft in het verleden al diverse prijzen opgeleverd, zoals cd’s, dvd’s, gratis kaarten voor het een en ander en als klap op de vuurpijl een reuze breedbeeld t.v.
Vandaag had UPS weer wat bijzonders voor ons achtergelaten bij de buurvrouw. Het leek op een grote kartonnen doos, volgepropt met knuffelbeesten. “Wat is dit nou toch?” vroeg ik verbaasd aan de buurvrouw. “Misschien heeft je vriendin je iets bijzonders te vertellen”, zei ze. “Laten we toch hopen van niet” zei ik.
Thuis maakte ik open en las de felicitaties van de Libelle, dat we de gelukkige winnaars waren van de “Build a Bear” wedstrijd. (ik zal ze als dank even doorlinken.)
Blijkbaar ben ik niet altijd even selectief in het uitkiezen van de wedstrijden waar ik aan mee doe. We zullen wel eens zien of we een goede bestemming kunnen vinden voor Frosty the Snowman, professor Hinkle, Hocus Pocus (het konijn) en Karen.

4 Comments:

  • Haha, nou ja, het is altijd makkelijk wanneer iemand in de vriendenkring 'iets bijzonders te vertellen heeft.' (Ik niet hoor.. ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 06 januari, 2006  

  • De karakters zijn door K. inmiddels al herkend als de orginele karakters van de beroemde Amerikaanse kerstcartoon Frosty the Snowman.
    Ik ben bang dat ze volgend jaar dienst gaan doen als kerstdecoratie. Onder de boom of zo.

    By Blogger ary, at 06 januari, 2006  

  • We hebben een winnnaar !

    By Anonymous Anoniem, at 06 januari, 2006  

  • Dat wordt wel een heel bont kerststalletje zeg...

    By Blogger Pino-2008, at 06 januari, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader