zondag, januari 01, 2006

Nationale Inburgeringtest 2

Het waait wel een keer weg


Vraag:
Het is Nieuwjaarsdag. Tijdens de jaarwisseling hebben u en uw buren vuurwerk afgestoken. Er ligt nu veel rotzooi op straat. Wat doet u?

A. Als U wakker wordt, veegt u het even aan.
B. Niets. Straatvegen is de taak van de gemeentereiniging.
C. Niets. Het waait wel een keer weg.

Volgens mij denken mijn buren massaal dat C het juiste antwoord is.
(Ik was zelf mijn handen in onschuld. Ik steek al jaren geen vuurwerk meer af)

4 Comments:

  • Broeva! Haro! En d'r is nog iemand die het met je eens is.

    By Anonymous Anoniem, at 01 januari, 2006  

  • Hier in Eindhoven kunnen mensen niet kiezen tussen B en C. Ik vind dat altijd zo'n smerige zooi.

    By Anonymous Anoniem, at 01 januari, 2006  

  • Vanmiddag - uit bed komend met dikke ogen van de nachtdienst - zag ik de overbuurjongen driftig vegen op straat, samen met zijn kleine zusjes. Kijk, da's opvoeding. Voor mij zijn ze geslaagd voor deze test !

    By Blogger Pino-2008, at 01 januari, 2006  

  • Ik zou zeker alles opruimen, maar eigenlijk heb ik nog nooit vuurwerk afgestoken. Ik zou niet durven.

    By Anonymous Anoniem, at 01 januari, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader