maandag, mei 09, 2005

Kort

Gisteren belde tante W. op. Zomaar, voor de gezelligheid. W. is een trouwe bezoeker van deze weblog en stelt mijn stukjes erg op prijs. Daarbij had ze ook nog wel even wat feedback. Ze vond mijn stukjes wat aan de lange kant. Daarbij herhaalde ik mezelf ook af en toe. Blijkbaar hebben mijn lezers bij de derde zin van het stukje al min of meer door wat de clou gaat worden en moeten zich dan toch nog door drie alinea’s heen worstelen.
Nu heb ik een zwak voor W. en ik hecht altijd veel waarde aan haar mening. Aan de andere kant vroeg ik me wel even af waarom ik schrijf. Schrijf ik voor mezelf, of schrijf ik voor mijn lezers? Is dit gewoon een creatieve uitlaatklep of wil ik perfecte stukjes schrijven voor mijn lezers? Een ding weet ik wel en dat is dat ik zonder lezers waarschijnlijk geen stukjes zou schrijven. What’s the point?! Daarom houd ik dit stukje lekker kort. Iedereen tevreden?

4 Comments:

  • haha
    wat een schrik, nu plaats je dus 4 stukjes op 1 dag. Nog veel leesvoer dus!
    Maar om je gerust te stellen, ik heb me niet gestoord aan je lange verhalen.

    By Anonymous Anoniem, at 09 mei, 2005  

  • ...en ik heb me nog ingehouden. Ik had eigenlijk nog een stukje willen schrijven over het mysterie van het lijmdopje. Ik was namelijk van alles in elkaar aan het lijmen hier en ik realiseerde me opeens dat ik nog nooit een afdoende verklaring heb gehoord waarom het lijmdopje van secondenlijm, montagekit e.d. zichzelf niet vastlijmt op het potje.

    By Blogger ary, at 09 mei, 2005  

  • doe mij maar lekker lang !

    By Anonymous Anoniem, at 10 mei, 2005  

  • Yep.leve tante.

    By Anonymous Anoniem, at 25 mei, 2005  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader