zaterdag, september 01, 2007

Er is er een jarig..

Nee, ik ben niet jarig. Zij is jarig, maar ik dacht even een oude foto te moeten opdiepen om aan te geven wat het verschil tussen de persoonlijkheid van Bee en die van mij is en hoe vroeg dat al zichtbaar was.
Mijn goede vriendin omarmt het leven namelijk op een uitbundige manier. Met de turbo er op werkt ze het ene na het andere project af, doet ze opleiding na opleiding, sjouwt van hot naar her, voedt en passant nog twee pubers op en weet toch aardig haar geestelijke gezondheid te behouden.
Ik, daarentegen, bleef eens 10 jaar bij eenzelfde baas zitten, gewoon omdat ik het daar zo gezellig vond, proefde een aantal jaren van een HBO opleiding om hem vervolgens niet af te maken en kinderen? Nee bedankt, die beker laat ik even aan me voorbij gaan.
Met andere woorden: Bee ligt met haar armen in de taart en ik neem er voorzichtig met mijn vinger een likje van.
En nu als de gesmeerde bliksem naar haar site om haar even te feliciteren.

Labels:

1 Comments:

  • *smile* thanx ;-)

    (Ennuh...soms denk ik wel eens: hmmm..zo'n rustig bestaan als dat van Ary...dat lijkt ook wel erg lekker...maarja, dan staat de turbo alweer aan en ben ik weer weg ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 02 september, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader