zaterdag, augustus 11, 2007

Fietsroutes 2: De Zwartewatersteden-route



Ons voornemen om elke week een fietsroute uit de ANWB boekjes te rijden, was blijkbaar iets te hoog gegrepen geweest, maar vanochtend wisten we ons luie lichaam toch uit bed te slepen. Hoera voor onszelf! Wie zichzelf overwint is sterker als de man die een vesting in neemt citeren we maar even, Bijbelvast als we zijn.
De Zwartewatersteden-route loopt van Hasselt, via Dedemsvaart naar Zwartsluis, om weer in Hasselt te eindigen. Het eerste stuk naar Dedemsvaart is eigenlijk niet zo veel aan, maar Zwartsluis is leuk. Het stukje veengebied dat daarna volgt is helemaal verrassend.
Deze route komt met stip binnen in de top 2 van onze gereden routes (dat zijn er helaas nog maar 2) Maar of ie daar blijft staan?

Labels:

6 Comments:

  • Mooie fotoreportage. Volgens mij moet ik de omgeving ook maar eens gaan verkennen. Ik zie dat ik in een mooie omgeving woon.

    By Anonymous Anoniem, at 11 augustus, 2007  

  • Lijkt mij een prachtige route om te fietsen.

    By Anonymous Anoniem, at 12 augustus, 2007  

  • Tsja, dit soort fietstochten maken is in ons deel van de VS niet gemakkelijk. Dan moet je toch eerst een park opzoeken waar je fietspaden en minder last van auto's hebt. Leuke reportage.

    By Anonymous Anoniem, at 12 augustus, 2007  

  • ...er komen er vast nog een paar langs die die tweede plaats (en misschien ook een eerste) gaan innemen...tis gewoon erg mooi hier (en daar).

    By Anonymous Anoniem, at 13 augustus, 2007  

  • Misschien moeten jullie eens hier langs het 'zwarte water' komen fietsen, is ook erg leuk en het onthoudt zo lekker makkelijk, allemaal plekken me dezelfde naam ;-P

    By Anonymous Anoniem, at 14 augustus, 2007  

  • Weer een mooi stukje Nederland op de foto vastgelegd, ik moet echt eens vaker toerist in eigen land gaan spelen!

    By Anonymous Anoniem, at 14 augustus, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader