maandag, oktober 16, 2006

Wie maakt me los?

Terwijl ik me op mijn werk meestal bezig houd met het bestellen van bouten en moeren, bestelt Nakker als assistent inkoper nog wel eens iets interessants. Hartkleppen en stents bijvoorbeeld, of zoals vandaag: B.H.’s. Terwijl hij de prijzen opvroeg en de gegevens netjes in de order plaatste, raakte hij ondertussen met zijn naaste collega’s in gesprek over dit stuk vrouwenondergoed. De betreffende dames die het kantoor met hem deelden wilden namelijk wel eens weten wat zijn voorkeur had; de voor- of de achtersluiting. “Maakt me niets uit”, zei Nakker. “Ik krijg ze toch niets los”. Toen daarop het verdiende hoongelach los barstte, zocht hij koortsachtig naar medestanders. Of mede sukkels liever gezegd. Deze vernedering wilde hij liever niet alleen dragen. Daarom wees hij in mijn richting. “Vraag ook maar eens aan Ary, hoe moeilijk dat is, die krijgt ze waarschijnlijk ook niet los” Tot mijn grote spijt schatte Nakker me weer goed in. Ik had liever gezegd dat ik ze moeiteloos los kreeg, met één hand zelfs, of met mijn tanden als het moest. De realiteit bestond helaas uit onhandig gepruts in het donker en uiteindelijk het verlossende “Hou maar op, ik doe het zelf wel even” Dus wie zou ik voor de gek houden? Niemand zou me geloven. De helft van mijn collega’s leest mijn log en weet daardoor dat het meer waarschijnlijk is dat ik de hele bundel van Johannes de Heer uit mijn hoofd ken, dan dat ik punten scoor op het efficiënt verwijderen van de bustehouder.
Daarom hield ik maar een vurig pleidooi voor het afschaffen van de voor- én de achtersluiting. Klittenband, dát was de oplossing. Snel, efficiënt en nerd-vriendelijk! In een soepele beweging zou de B.H. te verwijderen zijn.
De vrouwen waren het er niet mee eens. Met een doelgericht hoongelach salvo werd het idee afgeserveerd.

19 Comments:

  • Weet je wat óók wel handig is Ary, de voedings BH. Welliswaar niet zo übersexy, maar wel makkelijk om bij de gevoelige plek te komen zonder dat de BH uit moet. Niks geen voor- of achtersluiting met onhandige haakjes of het gescheur van klitteband...
    En ach, wat geeft het, het licht is toch veelal uit dus denk je gewoon een spannend setje erbij...

    By Blogger Pino-2008, at 16 oktober, 2006  

  • @Takietaak: Haha, ik zal het thuis eens voorstellen.

    By Blogger ary, at 16 oktober, 2006  

  • ík ben er helemaal voor hoor
    dat geklungel met twee handen achter mijn rug in een soort van spagaat om die haakjes los te krijgen!

    By Blogger Zeppo, at 16 oktober, 2006  

  • het zijn vaak de beste ideeen die met hoongelach worden begroet. en later, als je klittebandbehamiljonair bent, hebben ze allemaal spijt dat ze je hebben uitgelachen.

    By Blogger hansb, at 16 oktober, 2006  

  • @takie : Helemaal kinky is het als er nog van die hete ronde absorbsiekussen inzitten ! Reuze handig voor als er wat lekt. Dat wordt gegarandeerd een natte boel.

    By Anonymous Anoniem, at 16 oktober, 2006  

  • ehm wat is er zo moeilijk aan die haakjes? *kijkt blondtdtdt*

    By Blogger Paola, at 17 oktober, 2006  

  • Jullie soort heeft het best moeilijk, niet waar?

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

  • Klitteband... En dan de hele tijd van dat vreselijke gehaak op je rug. Nee, graag een andere oplossing. (Ik kan het natuurlijk met één hand want ik ben vrouw, maar ik ben allergisch voor het metaal van de haakjes.)

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

  • Drukknoopjes dan?

    By Blogger ary, at 17 oktober, 2006  

  • hoongelach ook van deze kant hoor!
    Klittenband?? Drukknoopjes?? Nee hoor.. ik maak 'm lieve zelf los als 'de ander' het niet voor elkaar krijgt.

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

  • Mietjes, die mann hier bunt gewoon mietjes. Licht uut Takietaak? is joen wief lelijk of zo? Wurdt het dan gien tied om weg te gaon?
    En dat gezeur van 't niet kunnn lusmaokn van de BH-bandjes.... slachtoffergedrag! en jullie denkt dan stiekem dat de vrouwn dat 'zielig vindt', en zegt 'ach guuut, dat arme mannetje.'hahahaha. mooi nie.

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

  • Ik heb altijd een schaartje bij me.

    By Blogger PS, at 17 oktober, 2006  

  • @Gitaarman: Ik moest even 5x lezen wat je nou schreef hoor...
    Maar ik vat em. Kennelijk denk je dat ik aan de voedingsbh's zit en het licht uit heb, maar dan moet je toch nog eens lezen...
    Ik wil wél wat zien hoor, al was het maar om te zien hoe ik die haakjes loskrijg :)

    By Blogger Pino-2008, at 17 oktober, 2006  

  • Hm...wat een gedoe allemaal. Een beginpositie zónder BH, dat vind ik wel ok ;-) Ook houd ik niet van knoopjeans. Als uitgangspunt.

    @Gitaarman dan ten slotte: jij móet wel heel erg vaardig zijn, want van je lieve woordjes moet je het niet hebben (die zijn toch niet te verstaan???)

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

  • kreeg even een geniale inval van buitensporige produktkennis : zoogkompressen...die bedoel ik..

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

  • Even inhaken op Bee.
    Gewoon geen BH dragen, dat is de oplossing.

    Zo moet het.

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

  • @Emmel: haha, fantastisch. Goed gevonden dat filmpje. Werd meteen jaloers.

    By Blogger ary, at 17 oktober, 2006  

  • Eén troost, in de kleedkamer van de sportschool valt mij altijd weer op dat veel vrouwen hun bh vastmaken met de sluiting aan de voorkant (en daarna draaien ze hem dan om). Blijkbaar zijn er dus vrouwen die het moeilijk vinden om het ding vast te maken met de sluiting op de rug. Ik begrijp het geklungel overigens nooit, er lijkt ook geen leercurve te zijn ;-).

    By Anonymous Anoniem, at 18 oktober, 2006  

  • Ja, fijn, klitteband!! Zodat zelfs als je even je armen omhoog doet om iets van de bovenste plank te pakken, de BH losschiet ;-) Die drukknoopjes kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Nu je het zegt, is dat nog niet eens zo'n héél slecht idee :)
    (en anders moeten er maar gewoon verplichte cursussen komen...)

    By Anonymous Anoniem, at 22 oktober, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader