zondag, oktober 08, 2006

My girlfriend went on this trip...

...and all she got me was this Porky Pooper. Poept jellybeans als je er op drukt (nu pun intended)
Maar het is natuurlijk niet waar, dat dat het enige is wat ik kreeg. Ik werd weer overladen met snoep en kleren. Dit keer geen t-shirts trouwens (waarvan ik u de overige 14 stuks zal besparen, in het geval iemand zich afvraagt wanneer ik deze serie eens af zal maken) maar broeken. Gekocht bij de Gap en the Banana Republic. Dus ik ben weer helemaal hip
De koek en snoep zal ik dusdanig moeten doseren over de rest van het jaar dat ik er geen overtollige kilo's mee kweek. Dat zal niet meevallen.
Blij dat ze weer terug is trouwens.

4 Comments:

  • Misschien zijn er wel lezers die wachten op een foto met de broeken...

    By Blogger Pino-2008, at 08 oktober, 2006  

  • Hahaha, de Porky Pooper...zou een doorslaggevend succes zijn op de school van mijn jongste (ook wel op die van oudste vrees ik nu ineens toch wel....)

    By Anonymous Anoniem, at 09 oktober, 2006  

  • geweldig kadoo!
    je moet de poep er wel eerst zelf in stoppen vrees ik?

    By Blogger Zeppo, at 10 oktober, 2006  

  • Je moet de poep er wel eerst in stoppen. Haha

    By Anonymous Anoniem, at 13 oktober, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader