zaterdag, oktober 14, 2006

The things you do for love.

En zo geraken we langzamerhand weer in de periode met de dubbele feestdagen. De Nederlandse en Amerikaanse zullen elkaar vanaf nu in rap tempo afwisselen. Halloween zal op 31 Oktober het spits afbijten.
Nu weet ik al zo langzamerhand wat dat betekent. Dus reden we gisteren gewoontegetrouw maar weer naar het Oude Veer. Een (zorg?)boerderij waar ze ambachtelijke kaarsen maken en waar ze ook nog eens pompoenen verbouwen. Voor een prikkie kochten we daar 10 pompoenen waarvan we er vandaag 3 hebben zitten uithollen en versieren.
Creatief als ik ben in mijn luiheid, verzon ik een supersnelle manier om de pompoenen te decoreren. Met behulp van twee koekjesvormen sneed ik in no-time de sterretjes uit de gigantische vrucht. K. deed hetzelfde met een appelboor. Net voordat we er schoon genoeg van kregen waren we klaar. Dat was in de afgelopen jaren nog nooit voorgekomen. Toen ontaarde het vaak in een vervelende knoeiboel waarbij we niets anders meer konden doen dan op elkaar mopperen. Dus kunnen we tevreden vaststellen dat we vooruit gaan in ons leven en dat we ons inmiddels hebben geƫvolueerd tot handige Halloween klussers.

13 Comments:

  • Ik had anders best smeuiige foto's willen zien van een pompoenengevecht... jammer !

    By Blogger Pino-2008, at 14 oktober, 2006  

  • Ken dat pompoenengedoe niet zo, ga ik toch ook maar eens proberen, heb nog wel van die vormpjes liggen...ergens...

    By Anonymous Anoniem, at 15 oktober, 2006  

  • Ik trek de billn nu toch el eem teegn mekaar. Jij die knutselt met pompoenen? Het mut niet gekker wordn. Bej wel un vent?

    By Anonymous Anoniem, at 16 oktober, 2006  

  • Ik vraag het me ook wel eens af gitaarman. Maar je vrouw uitnodigen voor de film en een romantisch weekend? Dat gaat ook helemaal de verkeerde kant op ;-)

    By Blogger ary, at 16 oktober, 2006  

  • Goed idee, die koekjesvormen. Ga ik ook doen!

    By Anonymous Anoniem, at 16 oktober, 2006  

  • @gitaarman: een echte vent trekt NOOIT de billen tegen elkaar.
    @Ary:vrouw uitnodigen voor film en romantiek is goed voor de man. Als het goed is merkt-ie dat vanzelf (paar uur na de film en het romantisch gebodene...)

    Ofwel: niet bekvechten jullie, je lijkt wel een stel wijven ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 16 oktober, 2006  

  • cool!! ik hou wel van dit soort echte mannen :-)

    By Blogger Paola, at 16 oktober, 2006  

  • Echte mannen, nou goed dat de herman dan ook weer eens van de partij is. Pompoenen, uwe vrouwen uitnodigen voor een feestje? Zal de dame even goed voeren!

    By Blogger justathought, at 16 oktober, 2006  

  • Over pompoenplezier gesproken !

    Boor een gat met een appelboor zo groot als je dingie..(van die dingen ;). Even in de magnetron...
    Lekker warm. Beter dan de stofzuiger ! (dit comment puur ter bevestiging dat er nog welzeker echte mannen bestaan).

    En als je partner mocht binnenkomen dan schrik je harder dan van elk willekeurig verkleed Helloween figuur. Freddy Kruger eat your heart out !
    Spannend !!!

    By Anonymous Anoniem, at 16 oktober, 2006  

  • Schijnt dat dat met meloenen beter gaat...zachter vleesch enzo...of raak ik nu een soft spot ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

  • Doet me allemaal wel erg aan American Pie the movie denken.

    By Blogger ary, at 17 oktober, 2006  

  • Was dat geen appeltaart?

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

  • Nog geen pompoenrot, zoals in eigen tuin?

    By Anonymous Anoniem, at 17 oktober, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader