donderdag, juli 20, 2006

Shirts overdose 4

“Hoeveel t-shirts nog te gaan?”, reageert een van mijn lezers op mijn vorige logje. Het nadeel van het uiten van gevoelens op schrift, is dat je de emotie er achter vaak niet kan waarnemen. Hier was een emoticon goed van pas gekomen. Ik weet alleen niet of er emoticons zijn die interesse (“Ben benieuwd hoeveel t-shirt logjes er nog gaan komen, kan namelijk niet wachten om de rest van je shirts te zien”) of wanhoop (“hou alsjeblieft op met die t-shirt logjes!) aangeven.
Voor iedereen bij wie ik een bepaalde emotie heb opgeroepen door het schrijven van mijn t-shirt logjes heb ik goed en slecht nieuws.
Eerst het goede nieuws, of het slechte nieuws (ligt er aan hoe je mijn schrijfsels hebt ervaren). Morgen wordt onze computer opgehaald om gerepareerd te worden. De processor schiet namelijk om de vijf minuten in de stress en gilt dan moord en brand door middel van een hoog piepend alarm. Aangezien onze garantie in Oktober afloopt is er haast geboden en dient de computer zo snel mogelijk weer in orde gemaakt te worden.
Daarom sluit ik morgen onze oude vertrouwde prehistorische computer zonder USB poortjes maar weer aan. Hierdoor kan ik geen plaatjes van t-shirts meer downloaden en zal ik mijn plaatjes weer van het worldwideweb moeten halen. Met andere woorden; vanaf morgen dus even geen shirt stukjes meer.
Het slechte nieuws, of het goede nieuws natuurlijk (als je geen genoeg kan krijgen van mijn nieuwe t-shirts) is dat zodra de computer gerepareerd terug is, ik weer vrolijk verder zal gaan met het plaatsen van mijn t-shirt logs.
En om even antwoord te geven op jouw vraag Diane; nog 21 t-shirts te gaan. ;-)

15 Comments:

  • Je zou natuurlijk alle shirts vanavond kunnen aantrekken, op de kiek zetten en uploaden naar je Flickr account. Maar laat me raden: veel te warm :-)
    Je moet maar denken: "wat in het vat zit, verzuurt niet" dus we wachten wel af ... *denk hier een emoticon uit de eerste categorie bij*

    By Blogger C'est Lavi, at 20 juli, 2006  

  • @Cestlavi: Heb ik over nagedacht, maar dat voelt toch een beetje als de boel bedriegen. Ik wil ze echt gedragen hebben.

    By Blogger ary, at 20 juli, 2006  

  • Met dit weer...is één minuut dragen al gedragen...maar ik vind andere stukjes ook wel goed (coulant, hè, voor mijn doen ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 20 juli, 2006  

  • Zonder emoticon opnieuw, maar meen het serieus... zal je t-shirt foto's missen. Ik probeer steeds van te voren te raden met welke kleur shirt je de volgende keer komt. Ik heb mezelf beloofd, dat als ik het drie keer goed geraden heb, dat ik dan als beloning mag gaan raden welke tekst er op het volgende shirt is gedrukt.
    Overigens, voor het geval je het wilt weten.... ik heb de kleur nog geen keer goed gehad.

    Heb je overigens ook shirts zonder mouw? Wel zo lekker met dit weer. ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • Ik mis een stukje over dit shirt! (Van de foto) Deze is namelijk wel heel mooi.

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • @ Diane: O ja, t-shirts zonder mouwen, daar heb ik er ook nog twee van gehad! Twee extra stukjes!

    By Blogger ary, at 21 juli, 2006  

  • hahaha dan is een t-shirt pauze misschien wel een goed idee ;)

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • Popeye !

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • Je begrijpt natuurlijk wel dat de stuwende temperaturen in combinatie met de aanblik van een vent in een dun t-shirtje waar de lichaamscontouren doorheen zijn te zien (of zijn dat de zweetdruppels over mijn brillenglazen?) mijn hormonen gierend door de bocht doen vliegen?

    Grrr!

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • @ Rene: En zo komen zelfs mijn homosexuele lezers aan hun trekken op dit weblog.;-)
    Ik zou me trouwens niet veel voorstellen bij die contouren. Ik vrees dat dat inderdaad de zweetdruppels op je brilleglazen waren.
    Wordt wel aan gewerkt (train enthousiast voor de 10 kilometer van Berkum in September)

    By Blogger ary, at 21 juli, 2006  

  • Oh, heb een paar logjes gemist...ik ga eerst maar ff je voorgaande stukjes lezen...

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • Ik zie ook contouren, René ! (hm, maar wellicht zitten er op mijn bril ook zweetdruppels...maar even afvegen dan ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • Hm, mijn linkje ging wat fout...als je op Bee klikte in de vorige reactie kreeg je niet wat ik wilde ;-) In de herhaling dus...

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • nadat ik gisteren een hele foute man met een tshirtje zag met de tekst "het is geil en het heeft een ster op zijn rug" en je raadt al wat er op zijn rug stond ben ik even heel erg afgeknapt op shirtjes...gelukkig maak jij veel goed ;-)

    By Blogger Paola, at 22 juli, 2006  

  • Ha! Paool... was je op de Tilburgse Kermis ofzo?
    Ik vind de T-shirtavonturen wel iets van een goede soap hebben: je wilt er geen aflevering van missen. Helaas gebeurt mij dat wel, vanwege het geklus en geschilder in m'n nieuwe kiet, hetgeen mijn T-shirts en hempies doet verschieten van felgroen naar wit naar paars naar zwart en zo leef ik dan toch een beetje mee.

    By Anonymous Anoniem, at 25 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader