woensdag, juli 19, 2006

Shirts overdose 3

Maar goed, heeft iemand al door dat deze opsomming van shirts een prima excuus is om geen echte stukjes te plaatsen?
Het is ook veel te warm om lang achter de computer te zitten.
Van het opschrift van dit t-shirt kan ik dit keer niet echt chocola maken. BBQ Pit? Motel? Parking? Klinkt als een goedkope date. De toevoeging "hangover" had prima gepast trouwens. Op de achterkant van het t-shirt of zo.

Bij deze wil ik trouwens mijn goede vriend en ex-huisgenoot LeBrat nog eens extra feliciteren met zijn zoveelste verjaardag. Hoe oud hij is geworden weet ik eigenlijk niet. Ik had het hem kunnen vragen want ik was vanavond bij hem op verjaardagsvisite. In no time tikten we daar achter in de tuin wat biertjes weg.
Ik kan trouwens iedereen aanraden om oudere vrienden te nemen. Daar blijf je jezelf jong bij voelen. Geen overbodige luxe trouwens en een goed tegenwicht voor mijn werkomgeving waar ik een van de oudsten ben.

10 Comments:

  • Ik ben overal de jongste. Ik heb me een tijdje geleden al voorgenomen om niet ouder dan achttien te worden...

    By Anonymous Anoniem, at 20 juli, 2006  

  • Die shirts gaan nu natuurlijk wel heel hard. Twee of drie op een dag??

    Misschien toch beter om het shirt gewoon uit te trekken (maar dan wel smeren) ;)

    PS> nieuwe link voor mijn log trouwens ;)

    By Anonymous Anoniem, at 20 juli, 2006  

  • Mijn eerste vrouw was bijna zes jaar ouder dan ik. Daarom was zij op een normale leeftijd getrouwd en ik veel te vroeg.

    By Anonymous Anoniem, at 20 juli, 2006  

  • Hoeveel t-shirt logs nog te gaan? Overigens wel super dat je vrouw er zoveel mee genomen heeft.

    By Anonymous Anoniem, at 20 juli, 2006  

  • Ik ben sowieso erg van de oudere vrienden :) Dus da's goed? Mooi! Dan houd ik dat zo :D

    By Anonymous Anoniem, at 20 juli, 2006  

  • Vreemde kleur voor een biertje.

    By Anonymous Anoniem, at 20 juli, 2006  

  • 46 beste Arend. Ik ben trouwens meer van de jongere vrienden. Daar voel je je niet alleen jonger door, volgens mij blijf je daar ook echt jonger door. Volgens mij zie ik er dan ook geen dag ouder uit dan 38

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • Hoe was het eten in de kuil ?

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • ik dacht dat jij bij k. hoorde...

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

  • Heb vrienden in alle leeftijdscategorieën en voor iedere gelegenheid, handig!

    By Anonymous Anoniem, at 21 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader