zondag, februari 19, 2006

Borsthaar

En als je dan helemaal geen borsthaar hebt, is er altijd nog deze oplossing K. kwam vanavond met een nogal ongebruikelijk verzoek: “Honey, kan je even je shirt omhoog doen?” Niet dat ze nooit mijn, ahum, naakte torso wil bewonderen, maar meestal gebeurt dat niet, op zo’n terloopse manier in de huiskamer.
Nogal op mijn hoede wilde ik dus graag even weten wat hiervoor de reden was.
“Nou, dan kan ik namelijk even zien wat voor borsthaar je hebt. Ik twijfel nog tussen de Ekokrijger en de Borstmat” zei ze.
Toen ik me even van achter de computer omdraaide om te zien waar ze die wijsheid vandaan had, zag ik dat ze de “Glamour” aan het lezen was, een soort Cosmopolitan kloon met onzin tips voor vrouwen. Dat verklaarde een hoop.
“Doe het nou maar even, ik zie het vanavond toch wel”, drong ze aan. Zuchtend trok ik mijn shirt naar boven. “Hmm, ik weet het nog steeds niet”, zei ze. “ Kan je zelf even in de spiegel kijken en zeggen wat je bent?”
“Ja, dahaag!”, zei ik en ging verder waar ik mee bezig ben. Ik vroeg me af of er echt vrouwen zijn die, net als de Glamour, geloven dat je het karakter een man aan zijn borsthaar kan aflezen. Daarbij, misschien is het een beter idee om iemand eerst wat te leren kennen, voordat je zo dicht bij zijn borsthaar komt.
“Ik denk dan toch dat je de Borstmat bent. Die is namelijk romantisch, betrouwbaar, iets verlegen en sociaal” zei K. terwijl ze in haar tijdschrift keek.
Nou, dat was dan toch maar weer aardig van haar. Zou ze misschien nog een horloge willen?

5 Comments:

  • Ha, weet ik nu wat ik tegen mijn lief moet zeggen! Borstmat! Krijg ik ook vast een kadootje van 'm!

    By Anonymous Anoniem, at 20 februari, 2006  

  • Ik zou wel graag een linkje willen naar de borsthaarpagina...

    By Blogger Petra, at 20 februari, 2006  

  • Volgende maand in een mannenblad: wat voor type is uw vrouw? Af te leiden aan de mate van hangerigheid en vorm van de borsten.
    Kun je met gelijke munt terug slaan.

    By Anonymous Anoniem, at 20 februari, 2006  

  • @Petra: ik vrees dat je dan toch even de Glamour moet kopen
    @Roelof: Ik kijk er nu al naar uit.

    By Blogger ary, at 20 februari, 2006  

  • Ik krijg regelmatig een stapel van die bladen van een bladenverslaafde vriendin. De voorkant ik al genoeg. Die gelezen hebbende geef ik ze snel weer door aan de buurvrouw.

    By Anonymous Anoniem, at 22 februari, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader