zondag, november 13, 2005

Liedje van de week

Okay, echt knap is ze niet "Je bent toch geen wijf!". Zomaar een reactie die je als man kan krijgen als je vertelt dat je van kantklossen houd, de Viva leest of “the O.C.” kijkt. Die eerste twee dingen boeien me niet zo, maar dat laatste doe ik wel. Vanavond was het weer dikke crisis in de O.C.. Trey, de halfcriminele broer van Ryan, had zich in de vorige aflevering, zoals ze het eufemistisch uitdrukten, opgedrongen aan Marissa, de “love interest” van Ryan. Hij had daarbij nogal wat geweld gebruikt, wat Marissa niet echt op prijs stelde. Ryan, die in het verleden al erg veel shit van Trey had moeten pikken, gaat daardoor in deze aflevering helemaal over de rooie en begint Trey af te rossen. Als de kansen zich opeens keren en Trey op het punt staat de schedel van Ryan in te slaan klinkt er een schot, uit het schietijzer dat Trey altijd op de bank heeft liggen. Het is Marissa die het leven van haar vriendje redt. Met ontzetting in haar ogen laat ze het pistool zakken, terwijl Trey bebloed in elkaar zakt. Op dat moment zet dit liedje in.
Kippenvel.

5 Comments:

  • Hm...ik denk dat je het stukje film erbij moet zien, en dat het dan subliem is. Alleen het liedje vind ik voor mij niet 'werken'...da's wel jammer. Ook maar aan de O.C. dus?

    By Anonymous Anoniem, at 14 november, 2005  

  • Ja, jammer, dit was de laatste aflevering van seizoen 2. Misschien gaan ze het binnenkort wel weer een keertje herhalen.
    Maar uh, jammer dat het niet werkt bij jou. Wij kunnen er thuis geen genoeg van krijgen.

    By Blogger ary, at 14 november, 2005  

  • Tog Ook zwaar fan van The OC... Al moet ik eerlijk bekkennen de serie op DVD te hebben er me er gek aan te kijken... elke dag wel twee afleveringen... En dat moment dat trey dat schot in zijn rug voelt.. en je hoort... HOEMMM WHAT YOU SAY.. WHAT DID YOU SAY... daar vliegt de kippenvel je rug op op weg naar je wangen om vervolgens via het topje van je hoofd je lichaam te verlaten... Damned wat is dat goed

    By Anonymous Anoniem, at 05 april, 2007  

  • kippenvel inderdaad maar hoe heet dat liedje?? zit overal te zoeken kan nergens vinden!!!

    By Anonymous Anoniem, at 30 maart, 2008  

  • @Anoniem: Volgens mij heet de artiest Imogen Heap. Het nummer heet "Hide and Seek".

    By Blogger ary, at 30 maart, 2008  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader