maandag, november 07, 2005

Date my mom

“Date my mom”. Ooit gezien? Het is een dating programma met een “twist”. De vrijgezel die aan de vrouw gebracht moet worden gaat ditmaal niet uit met een kandidaat van zijn eigen leeftijd maar met haar moeder. Aan de hand van moeders optreden moet deze manlijke kandidaat, die amper de baard in de keel heeft en zich net twee weken scheert, zijn toekomstige “date” uitzoeken.
De moeder probeert op haar beurt haar dochter aan te prijzen. In dit programma gaat het dan doorgaans niet over haar mooie karakter, maar over de lengte van haar benen en de grootte van borsten en kont . Verder worden eventuele gelijkenissen met Christina Aguilera of Jennifer Lopez dik aangezet en stipt “mom” ook nog even aan of haar dochter lekker kan zoenen of niet.
Deze opsomming van uiterlijke kenmerken en technieken deed vandaag een kandidaat vol verbazing uitroepen “Are you her pimp or her mom?”. Daarmee sloeg hij de spijker op z’n kop.

6 Comments:

  • hee m'n comment is weg!

    nog maar een keer dan: dat ik het helemaal onderstreep (die moeder gezien die de dochter omschreef als dolly parton, met de bijbehorende gebaren..., yuk)

    By Blogger Zeppo, at 07 november, 2005  

  • Of die hele "ik ben eigenlijk ook nog heel erg jong en hip" houding van de "moms". Triest.

    By Blogger ary, at 07 november, 2005  

  • Ik dank wiedanook voor het feit dat ik geen dochters heb ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 08 november, 2005  

  • Ja en die homofiele zoon heb je ook niet gehad.Jammer hoor ;-)
    Maar ik geloof niet dat jij ooit dochters op de t.v. in de aanbieding zou hebben gedaan.

    By Blogger ary, at 08 november, 2005  

  • Ja, nee tss...lekkere jonge hapjes aan mijn dochters doorverwijzen..no way natuurlijk!
    Over de homofiele zoon...ik houd hoop, maar zoals het er nu uitziet, is dat zwaar vergeefs :-(

    By Anonymous Anoniem, at 08 november, 2005  

  • ik heb "date my mom" gezien en vond het altijd erg leuk om naar te kijken. maar ik vroeg me af hoe lang het geleden was en op wat voor zender we het gezien hebben. mogen ze van mij nog een keer herhalen. het enige wat ik vreselijk vond was de aflevering over homo's. sorry boys.

    By Anonymous Anoniem, at 25 november, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader