vrijdag, november 04, 2005

My cousin Vinny

De ene week is er qua film niets op t.v. en de andere week word je overladen met kwaliteitsproducties. Deze week hoef ik dus niet terug te vallen op de videotheek of op mijn eigen collectie, want er is genoeg te zien op t.v.
Films als Affliction, Finding Forrester en Changing Lanes zijn allemaal goed. Voor de film van de week twijfelde ik tussen Almost Famous (coming of age film over een muziekjournalist) en My Cousin Vinnie (kwaliteits comedy met the Karate Kid). Omdat er tijdens de herfst toch al weinig te lachen valt, kies ik maar voor die laatste. Let vooral op Joe Pesci, die de oom en advocaat speelt. Wat een klasserol! Marisa Tomei won voor haar bijrol in deze film zelfs een Oscar.

2 Comments:

  • hee, wanneer is die?
    die andere heb ik geprogrammeerd voor vanavond...

    By Blogger Zeppo, at 07 november, 2005  

  • My cousin Vinny is vrijdag om half 9. Ik zet de datum er altijd bij, bij de film van de week.

    By Blogger ary, at 07 november, 2005  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader