zondag, november 06, 2005

Liedje van de week

Vorige week was-ie al regelmatig op Radio3 te horen met z’n nieuwe “hit”. Of het in de charts echt wat doet weet ik eigenlijk niet. Om helemaal eerlijk te zijn weet ik eigenlijk ook niet meer hoe de top 40, top 100 etc. vandaag de dag wordt samengesteld. Is dat gebaseerd op single verkoop, of op airplay? Worden er sowieso nog cd-singles verkocht? Is die tijd niet een beetje voorbij? Ik word oud. Maar nog niet zo oud dat ik kwaliteit niet meer kan herkennen. Dit is hiphop op z’n best. Hollands glorie. Petje af!

2 Comments:

  • Hmm..relexed begin van de week...!!!

    By Anonymous Anoniem, at 07 november, 2005  

  • Eh..relaxed, that is...(ben zelf nog een beetje te relaxed voor een maandagmorgen, geloof ik...)

    By Anonymous Anoniem, at 07 november, 2005  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader