zondag, oktober 09, 2005

Clockwatchers

Alweer geen film om over naar huis te schrijven deze week. Daarom val ik maar weer even terug op de videotheek. Elke dinsdag worden daar de nieuwe films op de plank gezet en sinds jaar en dag houden K. en ik minutieus in de gaten wat er elke week uitkomt. De laatste weken is er door werkstress van K. en door een vrachtlading tv-shows die we op DVD hebben aangeschaft een beetje de klad in gekomen en werd de videotheek een beetje gemeden. Toen ik van de week toch maar weer eens op de MovieMeter ging kijken wat er precies uit gaat komen zag ik tot mijn verbazing dat er een film bij stond die ik allang had gezien. Clockwatchers is een film uit 1997. Maar liefst acht jaar oud dus, maar nog zeker het bekijken waard. Helemaal voor mensen die ooit uitzendkracht zijn geweest en hebben ervaren hoe het is om op de laagste sport van de corporate-ladder te staan. Maar waarom die film nu nog eens een keer op DVD uit komt? Joost mag het weten.


 

 Subscribe in a reader