zondag, oktober 02, 2005

Voor de liefhebbers

Alsjeblieft, een nieuw liedje van de week. Ik moet zeggen dat ik blij verrast was om te horen dat Bee mijn liedjes van de week verzamelt en er een cd-tje van maakt. Ik ben sowieso blij dat er af en toe iemand op dat linkje klikt, want elke keer dat ik een nieuw liedje upload, moet ik weer even hard nadenken hoe dat ook alweer moest. Het kost me af en toe wat moeite. Ik ben nog steeds een beetje een computer analfabeet, als het om dit soort dingetjes gaat. Met behulp van een engelstalig HTML boek probeer ik mezelf de laatste tijd een beetje wegwijs te maken in de wondere wereld van het websites maken, zodat ik uiteindelijk mijn Blogger template kan vervangen met een mooi eigengemaakt ontwerp. Maar nu is dat nog een beetje toekomstmuziek.

2 Comments:

  • Waarom probeer je niet eens een Wordpress Weblog? Lijkt me een stuk simpeler dan Blogger maar ik kan me vergissen. In ieder geval is het plaatsen van comments veel makkelijker. Er is zoveel over te vinden op internet dat je stap voor stap je eigen weblog kunt bouwen. Moet je natuurlijk wel een domeinnaam hebben, MySQL en PHP kunnen draaien. Maar dat regelt je Host wel.

    By Anonymous Anoniem, at 04 oktober, 2005  

  • Goede tip. Maar eerst wil ik me wat meer bekwamen in HTML. Daarna wil ik eens gaan kijken wat ik in het Blogger template kan veranderen. Heb daar al mooie resultaten van gezien bij andere weblogs.

    By Blogger ary, at 04 oktober, 2005  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader