dinsdag, oktober 25, 2005

Blauwe voetstappen

Deze blauwe voetstappen moeten er voor zorgen dat wij, burgers van Zwolle, onze auto niet meer in de binnenstad neerzetten, maar bij de Albert Heyn aan de Diezerkade. Dit riekt een beetje naar betutteling. Alsof verkeersborden nog niet genoeg zijn, worden er nu ook allerlei boodschappen op de straat gekalkt? Ik vind het een nogal lelijk middel om een doel te bereiken.
Nu we het toch over een lelijk middel hebben om een doel te bereiken. Mijn net geveinsde verontwaardiging over deze blauwe voetstappen dient eigen alleen maar om de aandacht te vestigen op mijn Flickr account (ergens rechtsonder op mijn log). Sinds gisteren ben ik bezig om daar af en toe wat willekeurige foto's op te plaatsen, van dingen die mijn aandacht getrokken hebben. Een soort Seinfeld aanpak dus. Gaat over niks.

1 Comments:

  • Naar niks kijken en over niks lullen wordt ineens toch heel lekker als je het samen doet ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 25 oktober, 2005  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader