dinsdag, augustus 09, 2005

Zoekterm

Hoe ranzig ben ik eigenlijk? Valt volgens mij best wel mee. Vergeleken met Nakker en Bureaumaatje ben ik het braafste jongetje in de klas. Ook op dit weblog gedraag ik me toch tamelijk voorbeeldig dacht ik. Toch kreeg ik even een andere indruk van mezelf toen ik vanavond op mijn “Sitemeter” keek. Deze sitemeter is een programmaatje, onderaan deze pagina zichtbaar door middel van een psychedelisch vierkantje, dat nauwkeurig bijhoudt hoeveel mensen er dagelijks mijn weblog bezoeken. Daarnaast kan ik bijvoorbeeld ook zien via welke site ze op mijn blog zijn gekomen. Als dat bijvoorbeeld via Yahoo of Google is geweest kan ik zelfs zien op welke zoekterm ze hebben gezocht.
Populaire zoektermen waren de volgende:

- foto+piemels
- kleine piemels (2 keer)
- sekswinkel
- naakt in de tuin
- ondeugende meiden
- schaamstreek
- plas en poep
- natte broek
- broek plassen
- in mijn broek geplast

Dit geeft toch een raar beeld van mijn activiteiten op dit weblog. Heb ik deze woorden echt gebruikt en in wat voor context? Na enig zoeken blijk ik deze woorden toch echt allemaal in een bepaalde context in mijn stukjes verwerkt te hebben. Toch heb ik op het ogenblik nog steeds een gemiddelde van 16 bezoekers per dag. Ondanks of dankzij deze begrippen? Natuurlijk zegt het meer over de zoeker naar deze begrippen dan naar de aanbieder ervan. Daarbij waren er ook andere zoekbegrippen die naar mijn site leidden zoals:

- wasmachinetrommel draait niet meer
- Amerikanen zijn niet gek
- Wouter Kurpershoek (3 keer zelfs)
- Tattoos are for losers

Ik realiseer me dat het opsommen en weer publiceren van deze zoektermen me niet echt zullen helpen. Ja, van de wal in de sloot misschien. Ik zal nog wel even de eerste “hit” blijven als iemand naar “kleine piemels” zoekt.

4 Comments:

  • Hmm en ik maar denken dat je er nooit achter zou komen hoe ik op je website terecht ben gekomen.... *bloos*

    By Anonymous Anoniem, at 10 augustus, 2005  

  • Mwoah, ik durf best toe te geven dat mijn wasmachinetrommeltje niet meer draaide hoor....

    By Anonymous Anoniem, at 11 augustus, 2005  

  • Great work!
    [url=http://twzkphij.com/dtwn/sgbg.html]My homepage[/url] | [url=http://excbbsmk.com/zife/ialp.html]Cool site[/url]

    By Anonymous Anoniem, at 04 augustus, 2006  

  • Well done!
    http://twzkphij.com/dtwn/sgbg.html | http://ivxnjzko.com/chph/naqk.html

    By Anonymous Anoniem, at 04 augustus, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader