zondag, juni 26, 2005

Troostkopen

Onze woede nog verbijtend over het hele digitale kabel verhaal reden we vanmiddag naar de stad om ons pasje door de gleuf van de pinpasmachine van boekhandel Waanders te halen.
Een beetje troostkopen dus. De nieuwe Nick Hornby was net uitverkocht dus ging ik voor de thriller. Eigenlijk ben ik niet zo’n thriller liefhebber, maar ik moest maar makkelijk beginnen, vond ik. Harlan Coben’s boek “Spoorloos” kreeg 5 sterren in de Vrij Nederland thriller gids, dus dat was veelbelovend. Na 100 pagina’s gelezen te hebben heb ik op het ogenblik de smaak weer goed te pakken. Allebei op de bank, lezend in een stille kamer, is eigenlijk best een rustgevende bezigheid. Is het kabel debacle toch nog ergens goed voor geweest. Misschien moeten er hier nog maar wat electrische apparaten de geest geven (een opmerking die ik trouwens meteen maar weer terug neem)

1 Comments:

  • Het is een zegen...het verstoken blijven van apparatuur.
    In project Ten Dale werkt vooralsnog alleen de koelkast en de douche...wonderwel blijkt dat bij dit weer meer dan voldoende om mee te leven ;-)
    (Waar ik dit tik? Ja, hey, ik moet ook af en toe werken...en daar werkt vooralsnog alles nog ;-))

    By Anonymous Anoniem, at 27 juni, 2005  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader