Kabel afpakker

Om mij nog even wat verder over de streep te trekken werd ons vanavond een vervelende poets gebakken. TV Home Digitaal, onze leverancier van de door K. veel bekeken kanalen “E entertainment” en CNBC Europe (waar avond aan avond de kunsten van Conan O’Bryan zijn te bewonderen) besloot ons vandaag maar eens even af te sluiten van hun overdaad aan t.v. kanalen.

Omdat de nieuwe bewoner op ons oude adres deze week besloten heeft om ook een abonnement te nemen op deze digitale kanalen aanbieder, besloot men bij TV Home maar om ons af te sluiten. Twee abonnementen op 1 adres kan natuurlijk niet. Tevens stond ons nieuwe adres nog niet in hun administratie, dus opnieuw aansluiten was er niet bij. We kunnen hier dus makkelijk het digitale signaal doorkrijgen, maar ons inschrijven lukt hen niet. Met mijn boerenverstand lijkt dat gedeelte van het managen van een kabelaanbieder nog het makkelijkste; het aanleggen van een deugdelijke administratie. Signaal doorgeven aan een paar duizend nieuwe huizen lijkt mij daarentegen nogal een klus.

Online vond ik een geprefabriceerd formulier waarop ik mijn grieven kwijt kon. Dit formulier wordt straks bij de kabelboer uitgeprint, voorzien van een standaard reactie en vervolgens in het vierkante archief gekieperd, waarop wij minstens een half jaar van digitale televisie verstoken zullen zijn.
Wat anders blijft er dan over als lezen? Vanaf nu aan zal Waanders mijn geld incasseren. Bij TV Home Digitaal hebben ze daar waarschijnlijk al genoeg van.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home