vrijdag, juni 24, 2005

Nog eens: Clint

Op mijn stukje “Ontmoeting van de week” van 2 Juni jongstleden kreeg ik eerst een reactie van mijn vriend G. G. heeft ook Sociale Academie gedaan, maar wilde graag weten wie A. nu was. Uit mijn stukje kon hij dat niet helemaal opmaken.
Om erachter te komen wie A. is, moet je maar even goed naar deze foto van Clint kijken.
Clint, een fijne jonge kannibaal, stuurde zelf ook nog even een reactie. Hij beweert dat hij die week nog wel met de secretaresses heeft kennisgemaakt, maar dat dat verder niet zo’n schokkende ervaring is geweest. Verder heeft hij het nog over een bepaalde “eerste reactie” van de dames. Klinkt erg geheimzinnig.
Ik lijk dus nog wat interessante informatie te missen. Misschien moet ik maar eens een keer afspreken met Clint, zodat ie mij de rest van het verhaal kan vertellen.


 

 Subscribe in a reader