dinsdag, januari 15, 2008

Pulpfood

Genuttigd pulpfood tijdens de klusdagen.

- Loempia speciaal en bami van Kota Radja.
- Yoek Lap (stukjes varkensvlees in ketjapsaus) van China Palace (Aanrader)
- Kipburger in bruin broodje van de Mac. (McDonalds poging iets gezonds te bieden)
- Broccoli schotel met kip en kaas van Albert Heijn (best te eten)
- Spruitjes stampot met gehaktbal van de Jumbo. (iets zurig)
- Diepvries pizza’s
- Nog een keer diepvries pizza’s
- En nog een keer
- Loempia van de afhaalchinees in het aftandse winkelcentrumpje bij ons in de buurt (deze biedt minstens 10 verschillende loempia’s!)
- Moussaka van Albert Heijn (lekker, vet en weinig groenten)
- Lasagna van de C1000. (Nog steeds niet echt vies, maar je voelt je aderen dichtslibben)
- Twee verschillende soorten wraps van Appie Heijn (de wrap met kip was okay, maar die met gehakt was een beetje smerig)

Ik begin nu dus een beetje te verlangen naar verse groenten, maar morgen begint de pret weer met het behangen van de slaapkamer.
Nog even door de zure appel, uh hamburger heen bijten dus.

By the way, ik plaats dan wel bijna geen stukjes tijdens deze drukke klusdagen, maar plaats hier wel elke dag 1 (of zelfs meerdere foto’s).

Labels:

4 Comments:

  • Oeh, tis maar goed, dat je een heleboel van die calorieën tijdens het werk weer verbrandt!

    By Anonymous Anoniem, at 16 januari, 2008  

  • Ik zou toch eens op zoek gaan naar in de buurt wonende familie/ vrienden/kennissen, en daar 'toevallig' zo rond etenstijd een op bezoek gaan... ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 16 januari, 2008  

  • Heb weer even de foto's bekeken. Begint er goed uit te zien en een cool behangetje! Ik heb overigens ooit twee weken zonder keuken gezeten en de kook& stoommaaltijden van de Appie kwamen na die periode mijn neus uit (ze gingen ook allemaal hetzelfde smaken), dus ik begrijp wat jullie doormaken ;-(.

    By Anonymous Anoniem, at 18 januari, 2008  

  • Ben ook net verhuisd, al moet ik nog een keer, met écht kluswerk, maar gelukkig kan ik me dankzij jou heel goed inleven, en voorbereiden...

    By Anonymous Anoniem, at 23 januari, 2008  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader