zondag, december 30, 2007

Vroeger en Nu



















(klik voor groter formaat)

Wat is er aan de hand met “Vandiedingen”? Vroeger werden daar nog wel eens stukjes geplaatst, maar de laatste tijd hoor je er verdacht vaak het geluid van krekels, of zelfs dat niet eens. De URL ligt er bij als een verlaten steppe. Af en toe waaien er wat van die dorre bosjes over de stoffige landwegen en hoor ik daar een mondharmonica in de verte?
Okay, genoeg sfeer getekend. Dat ik daar nog de tijd voor neem. Snel, ter zake, want er moeten dozen worden ingepakt, formulieren ingevuld, telefoontjes gepleegd en de halve huisraad moet nog via Marktplaats worden verkocht.
Dat het nog een kleine maand duurt voordat er daadwerkelijk verhuisd wordt, dat doet er niet toe. Beter voor op schema dan achter de feiten aanhollen.
Daarom is een stukje plaatsen op mijn weblog een beetje onder op het lijstje komen te staan. Maar goed, iedereen gebruikt toch RSS readers?
Hierboven even een kleine impressie hoe we ons huis hebben toegetakeld. (Zelfs de tuin wordt leeg geplunderd).

Labels:

7 Comments:

  • Gelukkig. Ik was al bang voor koolmonoxidevergiftiging waardoor de hele familie Vandiedingen uitgeroeid was. Prettige jaarwisseling, hè.

    By Blogger René, at 31 december, 2007  

  • Een goed 2008 gewenst met om te beginnen een goede verhuizing

    By Blogger jack of hearts, at 31 december, 2007  

  • een hele fijne jaarwisseling en succes met verhuizen ;-)Kunnen jullie nog wel zitten?

    By Anonymous Anoniem, at 31 december, 2007  

  • Verhuizen is een crime. Succes ermee.

    Een goed 2008 met weinig verhuisstress.

    By Anonymous Anoniem, at 31 december, 2007  

  • Het enige wat ik kan uitbrengen als ik naar die fotootjes kijk, is...ooooh...ach...en vervolgens: oef...aangezien er bij ons in ieder geval twee, maar wellicht wel dríe verhuizingen op het 'plan van 2008' staan. Maar voor nú...leef ik met júllie mee!

    By Anonymous Anoniem, at 31 december, 2007  

  • Verhuizen heeft z'n nadelen. En idd gebruik ik RSS readers.

    By Blogger PS, at 01 januari, 2008  

  • Zelfs de tuin! Die boompjes worden weer geplant in de nieuwe tuin neem ik aan? Succes met de verhuisstress!

    By Anonymous Anoniem, at 09 januari, 2008  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader