dinsdag, juni 05, 2007

Muzak

Ik neem de telefoon op en voor de tweede keer die week klinkt er geen stem van een beller maar een klik gevolgd door muzak. Even wacht ik om te kijken wat er volgt. Een vervelende televerkoper misschien? Maar nee, de muzak verdwijnt plotseling en de verbinding wordt verbroken. Het gebrom van de kiestoon vermengt zich met mijn verbazing. Zijn we dan uiteindelijk op het punt gekomen dat machines de macht grijpen en dat ze zonder menselijke aansturing hun gang kunnen gaan? Word ik hier opgebeld door een computer of is er iets anders aan de hand? En met “iets anders” bedoel ik de verschrikkelijke praktijken van een stalker, een Mantovani terrorist die me keer op keer bestookt met slechte muziek. Word ik hier gestraft voor mijn goede smaak, of voor het neerbuigend doen over andermans liefde voor the Beatles, of Elvis?
Okay Bee, zo is het wel genoeg geweest. Je bent er gloeiend bij!

Labels:

4 Comments:

  • Computerfoutje gok ik toch. Een beetje stalker zou je hiermee midden in de nacht wakker bellen...

    By Anonymous Anoniem, at 05 juni, 2007  

  • Haha, nou...voor je houding ten opzichte van The Beatles komt er nog wel iemand anders straffen...zo ver gaat mijn liefde voor deze beestjes niet...maar ik zal even doorgeven dat de straf voor het neerbuigend reageren op Elvisliefde goed werkt. Wellicht inspireert het de Beatles-liefhebber tot nog grootsere muzakstraffing ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 05 juni, 2007  

  • OH, en Maartje...middenin de nacht, dat is -uiteraard- niet mijn stijl. Ben ik veel te lui voor ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 05 juni, 2007  

  • Ik vind het zo gek nog niet, zelfs James Last is beter dan iemand die je iets aan probeert te smeren.

    By Blogger jack of hearts, at 06 juni, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader