zaterdag, juni 02, 2007

Instant Marinator

“Hoe krijgt ie die foto’s zo leuk naast elkaar in een framepje?(lees: freempje)”, hoor ik je denken. “Zo handig met computers is Ary nou ook weer niet” (..en bedankt he!).
Nou, dat doe ik met dit leuke Flickr tooltje. Nu denkt u na afgelopen week bij dit begrip misschien aan een injectienaald, maar dat bedoel ik niet. Wil je je foto’s eens een keertje wat anders op je blog, kijk dan maar eens op de betreffende site en dan weet je ook meteen hoe we ons trouwkaartje in elkaar hebben gezet.

“En wat is nou weer een Instant Marinator?", lees ik in je gedachtenwolkje. Dat wist ik eigenlijk ook niet, totdat de postbode ons gisteren deze vers gewonnen prijs overhandigde. Eenmaal uitgepakt was K. enigszins teleurgesteld. Het leek op een grote slabak met een Vacuvin er op en dat was ook precies wat het was. Maar wat moesten we ermee? Dat werd duidelijk na het lezen van de handleiding.
In deze slabak kan je erg handig kip of vis marineren. De bedoeling is dat je met de Vacuvin de porieën van het stuk vlees opentrekt, zodat de kruidige smurrie er in no time in kan stromen. De marineer tijd wordt zo verkort tot 5 minuten.
We hebben het vandaag meteen maar even geprobeerd en het werkt perfect! Petje af voor deze nieuwe keuken truc.
(En na deze uitgebreide reclame verwacht ik van de fabrikant eigenlijk wel gratis Marinators voor al mijn lezers)(alle vijf)

Labels:

5 Comments:

  • Dan teken ik als eerste in... ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 02 juni, 2007  

  • Tja, dan moet-ie de poriën van tofu of wortel ook open kunnen trekken, anders bedank ik maar beleefd ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 03 juni, 2007  

  • Zie 'm wel verschijnen... :-)

    By Anonymous Anoniem, at 03 juni, 2007  

  • Wordt jij nu ook al gesponsoord door de Gadgetfabriek? :-p

    By Anonymous Anoniem, at 04 juni, 2007  

  • Weer een 'apparaat' voor in het keukenkastje, ik blijf het denk toch maar gewoon op de ouderwetse manier doen!

    By Anonymous Anoniem, at 05 juni, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader