vrijdag, mei 04, 2007

Bubble

Toen collega M. met zijn hond Bubble op z’n werk verscheen werd hij eerst smakelijk uitgelachen door zijn collega’s. Die wilden wel eens weten waar hij de moed vandaan haalde om zich met zo’n blafhamster in het openbaar te vertonen. Maar naarmate de dag verstreek en Bubble, rondzwervend over de afdeling, alle harten een voor een liet smelten begreep iedereen opeens wat voor een uitwerking de grote vochtige Chihuahua ogen op een mensenziel kunnen hebben.
Zelfs ik, poezenliefhebber pur sang, bezweek voor het mormel en mailde enthousiast naar K. om te vertellen wat voor een lief hondje er bij ons op het kantoor rond liep.
Dat had ik dus beter niet kunnen doen. Thuis gekomen liet K. weten wat haar verjaardagswens was voor komende Augustus: een lief Chihuahua hondje. “En dan noem ik hem Coco”, zei ze er nog achteraan.
Het lijkt er op dat ik een week geleden, zonder het te weten, in het huwelijk ben getreden met Paris Hilton.

Labels:

11 Comments:

  • haha nou ik kan me K's reactie wel voorstellen.. 't was dan ook wel echt een scheetje.. :)

    By Anonymous Anoniem, at 04 mei, 2007  

  • En dit is nog maar het begin...

    By Anonymous Anoniem, at 04 mei, 2007  

  • Het schijnt dat een poes nòg zinderlijker kan zijn dan zo'n kefkegeltje. Ooit daaraan gedacht? Als je zo'n beestje ooit langer dan een uur alleen laat, wordt het gek. Het heeft niet veel hersentjes in dat koppie :-)

    By Blogger R, at 04 mei, 2007  

  • @Ramon: Gelukkig kost zo'n kreng al gauw achthonderd euro. Genoeg reden om het nog even uit te stellen.

    By Blogger ary, at 04 mei, 2007  

  • arch!!!!!
    gelukkig schijnen er wachtlijsten te bestaan voor die beesten...

    By Blogger Zeppo, at 05 mei, 2007  

  • Ik heb dat altijd na een weekje strand. De honden die daar rondlopen zien er zo gelukkig en blij uit, dat ik denk: ja, zó is het fun! En dan uren langs het strand wandelen, da's geen straf!

    Gelukkig moet ik altijd eerst naar mijn strandloze huis, voordat ik een echte beslissing kan nemen en gaat het altijd wel regenen, voor ik naar het asiel kan lopen...

    ...en als ik onze poezen diep in de ogen kijk, dan geloof ik, dat ik het maar niet moet doen ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 06 mei, 2007  

  • Best handig als je zelf es geen zin hebt om te likken.

    By Anonymous Anoniem, at 08 mei, 2007  

  • Ieuw, dat zijn geen honden, niet doen hoor!

    By Anonymous Anoniem, at 09 mei, 2007  

  • Het zijn toch juist hele chagrijnige honden? Daar staan ze tenminste om bekend. Neem in ieder geval een hond uit het asiel!

    By Anonymous Anoniem, at 10 mei, 2007  

  • Gewoon geen hond nemen, dat is nog een veel beter plan. (Ik neem het even op voor Tricky hier...of moet ik daar dan eerst een belangengroep voor oprichten...?)

    Aan de andere kant is zo'n speelballetje misschien wel leuk voor haar...ze kan dit soort krentenbolletjes natuurlijk met gemak aan ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 11 mei, 2007  

  • Niet door hoor. Een kattenbak is veel makkelijker.

    By Anonymous Anoniem, at 11 mei, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader