vrijdag, januari 19, 2007

Beter dan K.

Over twee weken ga ik weer vliegen. Naar Barcelona dit keer. Stichting Valk raadt namelijk aan om in de drie maanden na de cursus in ieder geval nog een keer te vliegen.
Daarom boekten we een paar weken geleden een chique hotel plus vlucht van de envelop met inhoud die tante J. me voor mijn verjaardag gaf.
Voor het komende vliegreisje schafte ik vandaag een goede “tool” aan om mezelf wat af te leiden : de Nintendo DS Lite. Om aan leeftijdsgenoten uit te kunnen leggen dat ik niet een uit de krachten gegroeide puber ben, kocht ik tevens het spel: “Dr. Kawashima’s Braintraining”. Dit spel is namelijk speciaal voor volwassenen gemaakt, zodat ze hun grijze massa in perfecte conditie kunnen houden. Dit moet gebeuren door het snel oplossen van rekenkundige en andersoortige puzzeltjes. Het leuke is dat je ook tegen elkaar kunt spelen. Na een uurtje spelen behaalde ik meteen al dit bevredigende resultaat.

8 Comments:

  • Woei! Jij voelt je weer even helemaal het heertje ;-) Geniet er maar van, want het zal vast niet lang duren of K. is weer beter dan jij. Ha!

    Enneh...Barcelona: great!

    By Anonymous Anoniem, at 19 januari, 2007  

  • Jaaa, cool speledingetje, die wil ik ook!

    By Anonymous Anoniem, at 19 januari, 2007  

  • Ik ben jaloers op je, Barcelona is een heerlijke stad! Veel plezier alvast!

    By Anonymous Anoniem, at 19 januari, 2007  

  • Ik ben hoedankook enorm trots op je.

    By Anonymous Anoniem, at 20 januari, 2007  

  • Ik had de psp genomen, laten ombouwen en lekker surfen tijdens je Spaanse avontuur. Mooiere kleuren en games én geschikt om divx films te bekijken...

    De nintendo 'lijkt' zo retro...

    Anyway, wel gaaf, Barcelona...

    By Blogger Pino-2008, at 20 januari, 2007  

  • @ Takietaak: de laptop gaat sowieso mee. Onbeperkt wifi in het hotel, dus dat surfen zit wel goed.

    By Blogger ary, at 20 januari, 2007  

  • hahaha, wel ook genieten van de prachtige stad hoor! Niet alleen maar naar je speeltje kijken ;)

    By Anonymous Anoniem, at 20 januari, 2007  

  • Onbeperkt surfen op het hotel ? Is Barcelona dan zó saai ? Hmmm

    By Blogger Pino-2008, at 20 januari, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader