maandag, januari 08, 2007

wii are the champions

Wie is deze jonge knaap die hier op ongepaste wijze zijn liefde voor Nazi Duitsland kenbaar maakt? Deze siegheilende jongen is mijn neefje die afgelopen zaterdag op bezoek was en die rechterhand staat niet omhoog om de führer te groeten, maar om met behulp van de remote control een bowlingbal te gooien.
Dat kan namelijk met Nintendo Wii, net zoals je ook kan boksen, tennissen, honkballen en golfen. De afstandsbediening doet daarbij respectievelijk dienst als bokshandschoen, tennisracket, honkbalknuppel en een golfclub.
Ook ik mocht het proberen en sloeg in mijn eerste potje honkbal warempel een homerun.
In de overwinningsroes wilde ik eigenlijk meteen naar de MediaMarkt rennen om ook zo’n machine aan te schaffen, maar ik bedacht me dat we ook nog een Nintendo64 machine en een Playstation 2 werkeloos op zolder hebben staan. Even rustig aan dus maar.

8 Comments:

  • Daar kun je ook lekker van afvallen. ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 08 januari, 2007  

  • Nintendo 64 ?

    Da's zo 1962 zeg, kom op !

    By Blogger Pino-2008, at 08 januari, 2007  

  • Ik herinner me ook een plaatje van jou vóór een Playstation 2. In beweging. Dat beviel dus ook al niet ;-) (Of ben ik zo zoetjesaan enige hersencellen aan het verliezen..het kan, jè...)

    Is trouwens ook gevaarlijk, zo'n Wii...voor je het weet, vliegen die handdingen door de kamer heen :-) (vangen!)

    By Anonymous Anoniem, at 09 januari, 2007  

  • @Bee: Klopt! Wij waren toen lekker bezig met het spelletje annex trainingsprogramma Kinetics voor Playstation 2. Daar zat een soort cameraatje bij wat af en toe niet gevoelig genoeg was. Dus eigenlijk kon je het alleen maar goed overdag spelen. Was jammer.

    Bij afstandsbediening van de Wii zit nu een handig polsbandje, zodat je het ding niet constant tegen je t.v. aan gooit.

    By Blogger ary, at 09 januari, 2007  

  • Ik heb het niet zo op die Playstations, XBoxen enzo. Hebben wij ook niet in huis. De kids zitten al lang genoeg achter de computer trouwens, en ik heb liever dat ze 'gewoon' op een grasveldje gaan voetballen.

    By Anonymous Anoniem, at 09 januari, 2007  

  • Ik heb mijn kinderen (antiek woord voor kids) nog niet over de Wii gehoord. Voornaamste reden is denk ik dat ze nog niet zo lang de Xbox 360 in huis hebben. Die kreeg hun moeder cadeau bij een telefoonabonnement (...). Daarvoor hadden ze de Xbox 1e versie. Uiteraard kunnen de oude spelletjes NIET in de 360, dat zou inkomstenderving betekenen voor ome Gates. Voorafgaand aan de Xbox hadden we een Playstation. Daar is inmiddels via via een Bulgaars jongetje heel blij mee gemaakt. Een soort private EU steun zeg maar. Maar gezien het feit dat je bij die Wii flink moet gaan bewegen... lijkt mij ideaal, in het bijzonder voor de jongste die zich (net als pa trouwens) urenlang kan verliezen in een spelletje. Traint ie toch nog andere spieren dan die in zijn hand.

    By Anonymous Anoniem, at 09 januari, 2007  

  • Ik zou het maar gewoon gaan kopen. Alle lichaamsbeweging is meegenomen...
    (Gelukkig lezen mijn kinderen niet mee, die willen er natuurlijk ook wel één)

    By Anonymous Anoniem, at 09 januari, 2007  

  • Heb je al gelezen van die Amerikaanse vrouw die overleed na een 'waterdrinkwedstrijd' om een Wii te winnen? Ze overleed!

    By Blogger *ing*, at 15 januari, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader