maandag, januari 01, 2007

Filmpje

Voor al die mensen die vandaag eigenlijk niets meer willen doen dan alleen maar met een oude oliebol in de hand naar iets stoms kijken heb ik nog even wat filmpjes verzameld.





1.De meest incompetente Amerikaanse president ooit, heeft wel zelfspot. Puntje voor George.


2.De geschiedenis van de dans in een paar minuten..(Klinkt saai, maar is grappig)


3.Opvoeden in de stijl van: "Ach joh, daar word je hard van"


4.Een kijkje in de lege bovenkamer van Britney


5.Kunnen beren stuiteren?


6.Tja, hiermee vergeleken is het hebben van vliegangst eigenlijk best saai


7.Een kadootje van Justin Timberlake, speciaal voor jou


Okay, en ga nu maar weer schansspringen kijken.

7 Comments:

  • 1 2 en 7 zijn aanraders.

    By Anonymous Anoniem, at 01 januari, 2007  

  • Nummer twee is erg leuk.

    By Anonymous Anoniem, at 02 januari, 2007  

  • 2 is inderdaad erg leuk, ook na twee keer kijken ;-)

    Het opvoedkundige filmpje is natuurlijk ruk, omdat het om een kind gaat, maar ik moet toegeven, dat ik er wel om moest lachen (shame on me)

    By Anonymous Anoniem, at 02 januari, 2007  

  • Hoi Ary! Dit is vandaag al mijn 3e reactie op een blog dit prille jaar (andere twee bij Bee). Heb ik de afgelopen 41,68 jaar nog niet eerder gedaan. Heb ik ineens last digitale geldingsdrang? Geen idee. Maar goed.

    'van die dingen' : kon je vroeger Cor van der Laak (aka Kees van Kooten) regelmatig horen zeggen, tot besluit van weer een opgewonden betoog over bijvoorbeeld de correcte wijze van ramenlappen en hoe sommigen buurtgenoten zich er met een Jantje van Leiden van af maakten. 'Van die dingen ja!'

    Filmpje 2... mmm. 1 miljoen viewers can't be wrong maar ik vind er weinig aan. Knap ingestudeerd, goed getimed maar verder wat zouteloos.

    By Anonymous Anoniem, at 02 januari, 2007  

  • Maar George, jouw dansen is zeker ongeĆ«venaard (en ook daar zijn filmpjes van ;-)maar nog niet op YouTube)

    By Anonymous Anoniem, at 02 januari, 2007  

  • @George: Die uitspraken van Kees van Kooten zijn me wel bekend. Je zou mijn allereerste logje eens moeten lezen. Een zekere dame met parelmoer grijs haar, uit het bedrijfsrestaurant waar wij vroeger destijds beiden werkten (remember?), zei dit ook steeds, na elk onbelangrijk verhaal dat ze bij de koffie vertelde. Zonder spoortje van ironie trouwens.

    By Blogger ary, at 02 januari, 2007  

  • @George: en dat dansfilmpje is ook eigenlijk alleen maar leuk als je de bijbehorende clipjes kent (Hammer-time, Ice,ice, baby)

    By Blogger ary, at 02 januari, 2007  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader