dinsdag, juni 13, 2006

Entertainmoment 2

pittig mannetje, die K.Halverwege de ochtend stond ik op het kantoor van B. de printer leeg te halen en bespraken het feit dat collega C. met het blijde nieuws was gekomen dat ze weer zwanger was.
Aangezien ze hiermee al de vierde zwangere vrouw op de afdeling was vroegen we ons hardop af wie deze rij vallende dominostenen in gang had gezet.
R en B, die ondertussen ook binnen waren komen lopen, kwamen na enige tijd nadenken tot de conclusie dat het part time kok K. moet zijn. K. die tegenover B. aan zijn bureau zat te werken, keek verwonderd op, zich van geen kwaad bewust.
R en B gingen verder, het was zo klaar als een klontje, sinds dat K. ons enkele dagdelen was komen helpen met het inventariseren van de lopende contracten begonnen de slachtoffers te vallen en raakte de een na de ander zwanger.
Als een volleerde Sherlock Holmes kwam B. uiteindelijk met de oplossing voor dit raadsel. `Volgens mij heeft ie een speciale kruidenmix`.

3 Comments:

  • sambal bij :-)

    By Blogger Paola, at 13 juni, 2006  

  • Persoonlijk vind ik die van Honig lekkerder. Maarja ik ben ook een man. Dus.. wat weet ik er nou van ??

    By Anonymous Anoniem, at 15 juni, 2006  

  • Yessss... eindelijk word ik ook eens genoemd in je blog ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 15 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader