zaterdag, juni 10, 2006

De halve marathon van Zwolle


klik voor groter formaat
Toen Bureaumaatje hoorde van mijn nieuwe hobby: hardwandelen Oprah style, probeerde hij me over te halen voor een of andere hardloopwedstrijd in September. Was maar 5 kilometer, zei hij. Toen hij de twijfel van mijn gezicht aflas vroeg hij me of ik dan in ieder geval kwam kijken bij de halve marathon van Zwolle. Daar zou hij namelijk acte de presence geven samen met Nakker en de Witte Keniaan.
Dus daar stond ik dan vanavond, met mijn camera in de aanslag klaar om zijn inspanningen voor het nageslacht te vereeuwigen. Maar dat viel nog niet mee. Na een paar supersnelle Kenianen sjokte de halve bevolking van Zwolle er achter aan en daar moest ik ze maar uit zien te pikken. Toen ik na een half uur geconcentreerd kijken en mijn hoofd meedraaien bijna last kreeg van een whiplash zag ik Bureaumaatje en de Witte Keniaan in de verte opdoemen. Ik pakte vlug mijn camera en nam deze foto. Zoals je kunt zien zijn ze eigenlijk te snel om scherp op de foto te krijgen. Petje af jongens, om in deze hitte zo hard te kunnen lopen.
Maar waar was jij Nakker? Thuis voetbal kijken?

3 Comments:

  • Het is toch veels te warm om te rennen?

    By Anonymous Anoniem, at 11 juni, 2006  

  • snotver de snotver..
    www.halvemarathonzwollle.nl
    plaats 1045. Het was idd te warm Pascal. Heb je ook niet gezien Ary . Je collega's : HS en HS en Dhr DR en Mevr SR ,BB en RS + zoon waren wel zo attent me op te merken !

    By Anonymous Anoniem, at 11 juni, 2006  

  • Dank, dank, dank.
    Leuk dat jullie zijn komen kijken. Was waarschijnlijk niet echt een stimulans om het hardlopen eens lekker te gaan oppakken? Hoop toch dat je je niet hebt laten afschrikken.

    By Anonymous Anoniem, at 12 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader