dinsdag, maart 21, 2006

Daar zijn we weer!

En nu gewoon blijven vliegen!Ai, lag daar zomaar een dag mijn site op z'n kont. Wegens problemen bij Blogger zogezegd, waar een paar mannetjes koortsachtig bezig waren een onwillige server(of zoiets)weer te reanimeren, maar waar ze blijkbaar niet echt in leken te slagen. Volgens berichten op de Blogger site zou het kunnen helpen om een paar keer op de "refresh" button te drukken, maar zelfs dat mocht in het geval "Vandiedingen" niet echt baten. Hoe zeer ik de boel ook probeerde op te frissen, het enige wat ik op mijn scherm kreeg was een muf zilvergrijs vlak.
Vanochtend had ik, toen ik wakker werd, na het eerste zinnetje dat dan nogal dwangmatig als een pop-up scherm op mijn eigen persoonlijke beeldschermpje verschijnt ("ik wil niet naar mijn werk"), een geniale ingeving: "misschien moet ik heel mijn template maar eens opnieuw uploaden". En na de daad bij het woord gevoegd te hebben, verscheen de vertrouwde lichtgroene balk van "Vandiedingen" weer op mijn Samsung monitor. Als een Fenix uit de as herrezen. Victorie!

4 Comments:

  • Tja, klinkt bekend... Ook ik ben er weer. Het gebeurt wel vaker, maar een andere site is veel werk. Dus ik leg me er maar bij neer voorlopig.

    By Blogger Petra, at 21 maart, 2006  

  • Dacht dat je op wintersport was...het scherm bleef zo sneeuwwit...

    By Anonymous Anoniem, at 21 maart, 2006  

  • Gaan ze dan die zeepfabriek niet slopen in Kamperpoort? ;-)

    Vond het ook al verdacht stil en leeg alhier. Maar ja, dat zegt hij die al een paar dagen geen inspiratie meer heeft.

    By Anonymous Anoniem, at 21 maart, 2006  

  • Ik heb meteen een back-upje gemaakt. Goede tip !

    By Blogger Pino-2008, at 22 maart, 2006  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader