zondag, november 27, 2005

Liedje van de week

dochter van de grote Jao GilbertoIs het eigenlijk nog wel herfst? De sneeuw ligt op de daken, het verkeer zit overal vast en de stukken dak vliegen van stations. Weer om binnen te zitten, onder een dekentje, met een boek en een warme kop thee.
Ondertussen fantaseer je van parelwitte stranden in Braziliƫ, waar je in je strandstoel kan genieten van de zon terwijl er op de achtergrond de bossanova klinkt.
Van dit liedje van de week krijg ik het vanzelf warm.

6 Comments:

  • Is dit de zus van?
    Is in ieder geval weer een aanvulling op mijn CD 'Recommended by Ary' (and approved by Bee ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 28 november, 2005  

  • Hoe de familieverhoudingen liggen weet ik niet precies. Volgens mij is het de dochter van Jao Gilberto, maar of Asturd hier weer familie van is weet ik niet.

    By Blogger ary, at 28 november, 2005  

  • Ze lijkt op dat irritante te perfecte mokkel in die te intieme gezellige sfeer van die irritante bierreclame. Is zij het ?

    By Anonymous Anoniem, at 28 november, 2005  

  • Verrek...ja?

    By Anonymous Anoniem, at 28 november, 2005  

  • Nee.. die van Grolsch is Kelly Norton.
    HAar cd is eventueel met korting op de Grolsch site te bestellen.:)
    Lekker belangrijk !

    By Anonymous Anoniem, at 28 november, 2005  

  • Die reclame is inderdaad irritant. Als ik haar date was geweest had ik me meteen uit de voeten gemaakt.

    By Blogger ary, at 28 november, 2005  

Een reactie posten

<< Home


 

 Subscribe in a reader