woensdag, juni 29, 2005

Alexia

Met een tweede stukje op dit weblog krijgt dit onderwerp al eigenlijk te veel aandacht. Maar in de Volkskrant van vandaag vond ik het volgende stukje:

"Sinds dinsdagochtend is de domeinnaam www-alexia.nl een potentieel goudmijntje. Het domein blijkt al jaren geregistreerd door Opel-dealer Wander BV in Assen. Alexia klinkt inderdaad als een type auto. Is het een Opeltje?"

Ik ben dus niet de enige die de naam vind klinken als een type middenklasser en dat www.alexia.nl een site van een Opel dealer is, is al helemaal toevallig, gezien mijn stukje van gisteren.
Trouwens, ben ik de enige die het vindt getuigen van een vreemd soort narcisme om je kind naar jezelf te noemen? Er zijn talloze namen te verzinnen en de enige naam die je mooi genoeg vind voor je kind is die van jezelf. Beetje triest. Ik vind Flippo altijd wel een aardige naam.


 

 Subscribe in a reader